Hoe wil jij je ouders vertellen dat je zwanger bent!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door consider, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik heb er uiteraard ook al een paar keer aan zitten denken. mijn vriend wil ike cht verrassen. of zo wie zo goed vieren!

mijn ouders en schoonouders wil ik inlichten door een knuffel te kopen met een t-shirtje aan waar een gedichtje op staat.

mijn broertje trouwt in juli dus als ik dan zwanger ben draag ik een buikband met de tekst: mijn oom en tante trouwen vandaag ;)

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

wij hadden een foto van de positieve test aan onze ouders gegeven, dat was echt heel leuk want vooral mijn schoonvader had echt zoiets van wat is dit nou hihi helaas ging het mis dus moet ik voor de volgende keer maar weer iets anders verzinnen :) maar eerst maar is zwanger worden :)

3. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Bij de eerste heb ik beide opa's een boekje met teksten van opa's ofozo'n dergelijke titel gegeven. Wel grappig mijn schoonouders begrepen er niks van (ik ben toch geen opa). Die moesten we het uitleggen (hoe dom kan je zijn....
    Mijn vader begreep het direct en bartsen in snikken uit dat maakte het helemaal goed..

Jooze

4. mamastarlight

dit komt er dan op het t-shirtje:

Ik wil je graag wat vertellen maar horen kan je mij niet
    Ik denk zelf dat je mij nog niet eens ziet
    Ik zit namelijk nog verstopt en ben nog maar heel klein
    Het duurt dan ook nog wel even voordat ik zichtbaar zal zijn
    Maar ik zit hier wel veilig en het bevalt mij nog goed
    Wat dus betekend dat je nog even wachten moet.
    Maar toch wil ik jullie alvast laten weten
    Dat jullie over 9 maanden opa en oma zullen heten!

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    *slik* wat lieffff!

Ik heb ooit op een andere site gelezen van iemand die een gedroogde erwt had laten inpakken bij de juwelier, in een klein doosje. Haar moeder dacht dat ze een sieraad kreeg, dus die keek raar op toen ze dat erwtje zag. Maar na de mededeling: "zo groot is jullie kleinkind nu" snapte ze het wel... Dat vind ik ook een mooie manier om het te vertellen. Ik weet nu al dat het dan tranen met tuiten wordt..hahaha

6. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ik vind het idee met de taart wel erg leuk, je kan tegenwoordig ook een foto op een taart laten zetten:D

7. marun

marun Lid

5 feb 2007
    77
    0
    0
    fysiotherapeut
    Bij de eerste keer vertelden we het met kerst.
    Voor mijn broer en schoonzus hadden we champagneglazen gekocht.
    Voor mijn vader had ik een voorleesbeokje gekocht en voor mijn moeder een mok met de liefste oma.
    Bij mijn schoonouders stond er een campingbedje onder de boom.
    De tweede keer had ik een t-shirt laten maken met "ik word een grote broer". Helaas ging dat mis.
    Als ik weer zwanger mocht worden, krijgen ze een boekje over kleine pluis. (Nijntje word een grote zus)

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Haha je schoonvader echt geniaal gewoon! Die van mij is ook zo'n sukkel ;)

9. mamastarlight

gedichtje ineens verzonnen vanmiddag ;)

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mooi verzonnen blonsteenbokje, maarre doe jij de testen niet met je vriend samen dan? at je hem wil verrassen...
    mijn vriend red zich rot naar de etos om zwangerschapstesten te halen, ze zullen daar inmiddels ook wel denken (in uniform hahaha) en geloof me hij zegt nu iedere keer je gaat niet die test alleen doen hoor wil erbij zijn

hjeb in ieder geval een voorraadje liggen hahaha ;)

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Als wij zwanger zijn van een tweede dan wil ik een tshirt laten drukken voor stijn met stoer ik word een grote broer erop :D

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik zou zo graag willen meemaken om zo iets leuks aan mijn ouders te kunnen vertellen. Maar helaas zijn ze beiden overleden en kan ik nooit van mn leven zo een prachtige herinnering over houden

13. mamastarlight

hoi hoi, nee natuurlijk is vriendje lief erbij! zat even scenario te bedenken

14. mamastarlight

:cry: geloof me meid...ze weten het wel en zullen trots op je zijn. dikke X

15. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    mocht het voor ons nog weggelegd zijn,krijg ik een vroege echo(om te kijken of het geen bbm zwangerschap is ivm mijn hersteloperatie)
    die echofoto kopieer ik dan en geef ik aan de opa's en oma's

16. San1986

San1986 Lid

12 nov 2007
    51
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hi iedereen,
    Wat een leuke ideeen hier!

Ik weet al een tijdje hoe ik het mijn ouders en mijn schoonouders ga vertellen.
    Ik laat voor mijn ouders een klein rompertje drukken met de tekst: Jullie worden opa & oma. En voor mijn schoonouders laat ik een rompertje drukken met de tekst: Jullie krijgen er een kleinkind bij.
    Wat voor mijn ouders is het hun eerste kleinkind en voor mijn schoonouders al de 6e.
    Ik ga het inpakken en wil het ze dan geven.

Maar nu nog eerst zwanger worden! Kan niet wachten om het cadeautje te mogen geven.

Groetjes Sanne

17. lotje26

lotje26 Lid

12 dec 2007
    79
    0
    0
    wat een leuke ideeen allemaal!
    ik weet ook nog helemaal niet hoe ik het ga aanpakken. (als het eenmaal zover is..)
    maar ik wil iig mijn ouders en schoonouders tegelijk uitnodigen.
    ik wil ze wel iets geven waaraan ze het kunnen zien, maar wat pfff. er staan hier al wel veel erg leuke maniertjes!

18. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Echt super leuke ideeen :) Ik ga het gedichtje voor in het fotolijstje zeker onthouden :)

19. Jip

Jip Lid

19 jan 2008
    31
    0
    0
    Wij geven de (schoon)ouders een fotoboek. Met een kaartje erbij met de tekst dat ze vanaf (maand van geboorte) moeten zorgen dat ze de fototoestellen bij de hand houden, want het fotoboek moet natuurlijk wel vol met foto's van hun kleinkind!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

mijn eerste idee was om bij de eerste echo bij 12 weken foto's te maken en deze dan op de tv aan ze te laten zien, met een smoesje dat we bv iets bezichtigd hebben... maar omdat we nu vollop in de mmm zitten weet iedereen dat en willen we niet wachten tot de 12 weken. Denk dat ik gewoon meteen naar ze toe ren en ze JAAAAAAAAAAA het is eindelijk zover! Ook heb ik nog een sieradendoosje liggen. Misschien doe ik daar de test in en dan zeg ik: kijk eens wat ik gekregen heb voor moois? En dat ze dan bij het openmaken de test zien.....

Deel Deze Pagina