Hey, Ik schreef al eerder dat als wij zwanger zijn, dat we dan een t-shirt voor mijn zoontje zouden maken. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en het t-shirt is inmiddels klaar. Op de voorkant staat HOERA! met een tekening van een Zware Jongen (Donald Duck). Op de achterkant staat: Ik word grote broer! met 2 Zware Jongens. Op het naambordje staat de naam van mijn zoontje en op de andere een ? i.p.v. 176-167. Vindt het zelf wel heel leuk. Groetjes, Mama van Dean
Ik denk dat ik het gewoon vertel. Mijn ouders hebben al vier kleinkinderen en mijn schoonouders twee. Dus vertel het gewoon of laat de eerste echo zien. Stel dat het hun eerste kleinkind zou zijn zou ik misschien wel wat originelers doen.
Ik ben nu 1,5 dag overtijd, maar heb al een heeeeeeele lichte posi test gehad. We hebben de t-shirtjes al wel klaar liggen voor onze oudste dochter om te vertellen dat ze grote zus wordt. Bij het ene t-shirt staat op de voorkant: ik wordt .... en op de achterkant staat: grote zus en op het andere t-shirt staat: ik ben binnenkort .... en op de achterkant: niet meer in mijn (en dan een plaatje van een eendje)!
da's eigenlijk wel leuk om te horen dat er nog mensen zijn die al denken aan hoe zou ik het mijn ouders vertellen zonder dat je al zwanger bent ... ik dacht al dat ik de enige was, ik zou zo graag hebben dat het deze maand raak is dan kan ik zowel mijn schoonvader als mijn ouders een mooi verjaardagscadeau in maart geven !
Als ik zwanger ben pak ik voor mn moeder een doos tissues in en dan weet iedereen meteen genoeg Dat mens is zo sentimenteel dat ze al bij voorbaad begon met huilen toen ik zei dat ik met de pil was gestopt Toen heb ik meteen gezegd dat als ik ooit zwanger raak ze een doos tisseus krijgt, want dan is er toch geen houden meer aan... Pas bij de boodschappen die doos maar meteen meegenomen, want ik weet zeker dat als we een positieve test in handen hebben, ik geen tijd meer heb om naar de supermarkt te racen voor een doos, dat moet ik mn ouders meteen vertellen, dus die doos staat alvast klaar. Pas zag ik in een boekenwinkel een leuk boekje met spelletje voor opa/kleinkind, maar ik had geen tijd om het te kopen en van de week was het er niet meer, dus nu baal ik als een stekker. Zou wel jammer zijn om alleen met die doos tissues aan te komen, maar goed, beter wat dan niks... als het hoge woord er maar uit is... Trouwens van de week wel heel erg sentimenteel, kwam mn oma op bezoek, waar ik echt een hele sterke en goeie band mee heb en die had 2 kadootjes bij zich, een blauw babypakje en een roze babypakje en dat kwam ze nu alvast brengen met de mededeling "stel dat je een kindje krijgt en ik ben er niet meer dan wil ik in ieder geval iets hebben gegeven" Erg lief, maar ik kon dr wel wurgen op dat moment, kom nou zeg met die enge uitspraken...
Hallo allemaal! wij hebben bij de eerste een bos bloemen met een kaartje erin van een kleinkind op komst met de echofoto erin geplakt gegeven aan de 2 moeders en vader en stiefvader. dat werd door iedereen leuk opgepakt! nu bij de 2e willen we een t shirt bestellen met hoera aan de voorkant en ik word een grote broer aan de achterkant. tevens willen we een foto maken en die op een puzzel zetten, mogen ze zelf gaan puzzelen! maar we hebben nog even bedenktijd, ben nu pas 6 weken! succes allemaal! groetjes san
Ik wil het gaan vertellen op de verjaardag van mijn broer, als iedereen bij elkaar is. Een idee dat ik nu heb: ik geef hem als kado een verjaardagskalender. Daarop vul ik geen namen in maar bij september zet ik een groot vraagteken, en ik plak dan de echo waar het plaatje van september moet zitten. Eens kijken of hij het snapt
DAt je nog zo lang kan wachten.... Wij hebben het meteen van de daken geschreeuwd toen we de test hebben gedaan... Binnen een half uur wisten beide ouders het... We hadden al een shirt laten drukken voor Milan, met Stoer.... ik word grote broer.... maar die was nog niet binnen, dus hebben we het gewoom verteld door Milan de test te geven....
Ik was een beetje in tijdnood om iets te kopen. Dus nu denk ik het zo te doen: Ik heb een heel mooi boek over de ontwikkeling van de foetus. Dan pak ik gewoon de bladzijde erbij waarop staat hoever het kindje nu ontwikkelt is en zeg ik: mag ik jullie voorstellen aan jullie kleinkind? Hij/zij wou zich al graag even laten zien Oooof....ik ga nog ff snel naar de Hema toe om babysokjes te kopen en in te pakken. Geef ik ze cadeautjes. Kijken of ze het snappen. Wat is leuker?
Vrienden van ons hadden een t-shirt met de volgende tekst: voorkant: psst, ik heb een geheimpje..... achterkant: .....nee, niet op mijn rug, maar in mama's buik
ff inbreken hier... toen ik zwanger was van Kyana hebben we mijn ouders beide iets gekocht... mijn moeder kreeg een speentje met lievelingsoma op en een gedichtje erbij mijn pa kreeg een jeep en daarop had ik geschreven.. opa's jeep... ff bijvertellen dat wij thuis veel jeeps hebben en dat is een hobby van ons.. had hierbij ook nog geschreven.. opa als ik er ben zullen we dan een ritje samen maken? het gedichtje weet ik niet meer pecies.. zal eens zoeken of ik hem nog kan vinden... de andere opa {want me schoonmoeder is er niet meer} heeft een mok gekregen...
ik heb hem; Wij willen jullie iets heel liefs en kleins schenken wat zal dat zijn, zien we jullie nu al denken wel het is met heel veel liefde gemaakt we denken dat er niet mooiers bestaat worden jullie al een beetje nieuwsgierig? jullie zullen nog even moeten wachten over 7 maanden mogen jullie, jullie eerste kleinkind verwachten!
Ik heb een vraagje aan jullie, ik lees hoe creatief jullie zijn dus vandaar. Wij zijn nu in de wachtweken van ivf, dus ben misschien wat voorbarig, maar als het raak is zouden wij het ook op een leuke manier willen vertellen tegen de opa´s en oma´s. Nu is het zo dat ze weten dat wij met ivf bezig zijn dus ze wachten tot wij nieuws hebben. Vrijdag kan ik testen maar 3 maart moet ik bloed laten prikken en 4 maart de uitslag. Mijn moeder is nu al bezig met wanneer hoor je het. Wel lief natuurlijk maar wij willen het dan ook op een originele manier vertellen, weten jullie een idee? knuffel conny ps waar laten jullie die t shirts drukken?
Deze vind ik erg leuk! Ik had ook al bedacht: een duimstok (opvouwbaar meetlat) met aan de zijkant een tekst laten drukken. Beide opa's zijn fanatieke klussers namelijk. Dit kan je bij www.funprints.nl doen. Staan nog meer leuke dingen op
t-shirts voor baby's kan je laten bedrukken op www.drukkies.nl en voor volwassenen op www.tshirtsonline.nl succes