Oooh ik wordt nu toch echt lichtelijk gek hoor! Ik heb koorts en ben ongesteld dus logisch dat ik niet in mijn hummetje ben. Volgens vriend ben ik aardig op dreef met mijn grote mond Maar waarom begrijpt die niet als ik zeg dat hij die tas moet laten staan, als ik het uitruim, gaat die het alsnog doen. Ik kan zo alles weer goed gaan zetten.. En natuurlijk is vandaag alles mijn schuld. Hij doet niks volgens hemzelf. Aaaagrrhhh even gal spuwen. Lucht op en nu ga ik maar naar de wc
Haha, heel herkenbaar!! Maar dat zullen er vast wel meer zijn. Ik denk vaak achteraf, was het nu echt nodig om zo te reageren! Manlief is gelukkig hier zo slim om dan niets te zeggen of me met rust te laten
ohhh gelukkig ben niet de enige hier vandaag ook weet niet wat vl heeft. maarre volgens mij moet hij ongesteld worden hahah.
Heel herkenbaar! Maar dat (te snel) reageren, heb ik van mijn vader En achteraf denken: hmmm dat had ook wel even anders gekund
Ja, lijkt me ook. Ik snap je bericht niet helemaal, kiekies. Maar als ik het goed begrijp probeert je vriend je te helpen omdat jij je niet fit voelt. En in plaats van hier blij mee te zijn, snauw je hem af. Volgende keer niet mopperen als hij geen poot uitsteekt om te helpen dan hè.
Hij is heel de dag al boos op mij. Terwijl ik heel het huis heb gepoetst, was heb gedaan, boodschappen in huis heb gehaald, eten aan het koken ben. Het is gewoon niet genoeg. Hij snapt niet dat vrouwen niet lekker in hun vel kunnen zitten want volgens hem heb ik niet te klagen. Maarre... Afsnauwen nee hoor. Al vergaat de wereld moet ik volgens hem niet zo zeuren.
Ja heb ook aangegeven dat dit absoluut niet fijn overkomt. Meneer houd zijn poot stijf dat het toch echt aan mij ligt. Dus ik laat het maar voor wat het is.
Nou hou maar even op over mannen. Die van mij mag wel even wieberen. Vraag me serieus af of ik ineens 3 kinderen heb ipv 2. Hij wil een ijsbaan in de tuin maken 100 keer gezegd, doe nou niet. Doet hij het toch, overal water, tuin spekglad, buren tuin spek glad. Ik woest, hij vindt dat ik zeur, ik nog woester en ben even gezellig bij mijn ouders op visite gegaan. DOOEEEIII. Nu staat hij het ijs bij de buren eruit te bikken met een gevoelstemperatuur van -15. Eigen schuld dikke bult, kleuter.
Aszz.. Dat is gewoon geweldig! Zie het helemaal voor me.. Heb hardop gelachen hier! @ts.. Jij moet met hem praten denk ik.. Zou trouwens zelf not amused zijn als mijn man tegen mij zegt dat ik een grote mond heb. Vind dat zo ongelijk klinken..
ha ha...kleuter Geweldig.. Wat wilde hij doen dan...ouderwets stoepglijden? Wie deed dat ook vroeger op school...grote ijsglijbanen maken ( ik ga geloof ik ook maar eens een bak water halen... )
Nou, zo grappig vond ik het vanmiddag niet ( ondertussen wel hoor, een beetje ). Maar hij had een heel plan van aanpak. Hij had een soort van bak gemaakt, met steigerplanken. Van dat zeil gekocht en die in die bak geniet. Lekker slim, not. Bak gevuld, die was natuurlijk harstikke lek. En toen liep er overal water, wat binnen no time bevroor. Ik ben toen maar even weg gegaan.
Aaaaaaah, je hebt hem toch wel een bakkie choco met een toef slagroom gegeven hè. Hij bedoelde het goed, kiddies lekker schaatsen in de achtertuin.. Whahahaha, ik blijf erom lachen hoor, hoevaak ik het ook lees. En ik zie het gewoon ook voor me hè Okay, ik geef toe.... ik ben blij dat jou man de mijne niet is en ik nog gewoon door mijn tuin kan lopen