omdat Arne, Arne is en hij is zoals hij is met al zijn nukken vind ik hem de leukte man van de wereld en zou ik mijn leven niet zonder hem kan voor stellen. (lekker cliche maar ik kan er niets aandoen) Hij laat me lachen en vrolijkt me op als ik down ben. Ook is hij de liefste leukste papa voor onze kleine meid.
Omdat hij de eerste man is bij wie ik mezelf kan zijn, met de wc deur open kan plassen en met wie ik kan praten. We hebben dezelfde dromen en wensen in het leven. Het stormt hier ook wel eens hoor, maar daarna is de lucht geklaart en gaan we weer gewoon op goede voet verder, alles uitgepraat en al. Eigen, dat is het, hij is zo eigen... Vorige relatie was ik altijd zo onzeker, bang dat hij een ander leuker zou vinden, dat hij me zou dumpen, had ik continu bevestiging nodig... Nu heb ik dat totaal niet..en we zijn ook inmiddels heel wat jaren bij elkaar
Tja, gewoon een gevoel. Ik had in die tijd (werd net 17) meerdere vriendjes, maar ik moest echt niet denken aan meer dan zoenen. Ze waren dat niet waard blijkbaar, werd al ontoepasselijk van de gedachte! Maar toen ik 'hem' tegenkwam vond ik alles als in een puzzel in elkaar vallen. Heb wel 5 maanden gewacht voor we met elkaar naar bed gingen, moest wel even checken of hij wilde wachten tot ik er 100 % klaar voor was. We zijn nu ruim 13 jaar samen. Vorig jaar hadden we een flinke dip... moesten we scheiden? Maar nee, we hebben ons erdoor geknokt en zijn nu hechter dan ooit!
Mijn mannetje is wel de waren Na zeeer Zeer slechte relatie En een date met hem wist ik dat hij de ware was Hij was zo lief en deed gewoon nog steeds hoe die al heel de dag deed ook met bekende erbij Binnen een jaar is hij 200 km voor mij verhuist naar mij Dis mijn mannetje is de waren Kan me nu ook niet voorstellen om het zonder hem te moeten doen