Ik weet niet of dit helemaal de juiste plek is, maar ik merk dat ik toch steeds mijn verhaal kwijt wil. Gisteren 16-3 ben ik om 8:05 middels een spoedkeizersnede bevallen van een prachtige dochter, met fikse opstartproblemen door een navelstrengprolaps. Zo fiks, dat we nu samen in een andere stad in een groot ziekenhuis liggen omdat het het beste zou zijn als zij gekoeld zou worden. De bevalling zelf weet ik dus niet meer zo veel van, maar de uren daarna waren verschrikkelijk. En nog. Ik lig hier nu te herstellen en zij ligt een verdieping lager in een koud bedje met koude dingen om haar lijfje te vechten.
Och wat een nachtmerrie beland je dan ineens in! Heel veel sterkte! Hopelijk komt je meisje er snel en goed bovenop! Knuffel!
Jeetje wat een situatie zeg! Blij dat ze er op tijd bij waren maar wat heftig nu zeg. Sterkte! Hopelijk gaat het met jullie beide snel goed!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Zo anders dan je je had voorgesteld is de situatie nu. Heel veel sterkte en liefde voor jou en je gezin. Het zullen spannende dagen en weken zijn. Dat je moedergevoel je mag leiden en de liefde je de kracht mag geven die nodig is.