nod op 25 oktober, 16 oktober lichte kramp, innesteling??

Discussion in 'Zwanger worden' started by michelle26, Oct 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. michelle26

michelle26 Actief lid

Aug 31, 2016
    158
    2
    18
    Hoi dames, zoals het onderwerp het al een beetje voorkauwt, ik verwacht rond 25 oktober mijn menstruatie, hopelijk blijft die weg. maar nu 10 dagen ervoor heb ik heel even last gehad van een lichte menstruatieachtig gevoel.. zou dit een innesteling geweest kunnen zijn? wie heeft hier ervaring mee en bleek toch zwanger? en wanneer teste je positief?

* wachtbankje vanaf nu begonnen...

* ronde 6.

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik herken de menstruatiekrampen niet zo vroeg, zelf vermoed ik dat ik 2 keer een fele steek had tijdens de innesteling maar ik hoop natuurlijk voor jou dat dit goed nieuws is! Oh en ik testte op 11dpo duidelijk positief, had ervoor niet getest :)

3. Shafra

Shafra Actief lid

Mar 23, 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht met je mee!!

Spannend hè, moet er weer even aan wennen ;)

Ik zit als het goed is 6 dpo, vanmorgen zo'n felle steek links onderin gehad dat ik hem zelfs moest wegpuffen, duurde minuut denk ik :(

Ook giga veel steken in borsten, wat ik nooit heb gehad.... Zou het dan toch al?? :)

We hopen er allemaal op, maar we zullen moeten wachten... Succes!! :p

4. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Ben je zeker van je eisprong? En wanneer is die volgens jou geweest? Het klinkt bij mij meer als ovulatiepijn;).

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mij ook.

Heb je ovulatietesten gedaan TS en wanneer was deze positief? Of denk je je eisprong gevoeld te hebben ofzo?

Anders zou het ook nog met naweeën van je eisprong (progesteron ) te maken kunnen hebben of het was de laatste groeispurt van je follikels wat je voelde waarna na een paar dagen je eisprong pas plaatsvindt waar je veelal niks van voelt.
    (Edit: in een ander topic schreef je dat tijdens de eisprong je ei "een licht sprongetje maakt " :( En dat dat is wat je voelt? Sorry, heb zelf ontelbare follikelmetingen / inwendige echo's gehad en dit is niet waar wat je schrijft...!)

Je zit 10 dagen voor NOD schrijf je en dus 4 dagen na eisprong. Dat is eigenlijk nog te vroeg voor innesteling. Innesteling vindt doorgaans 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. En in de meeste gevallen merk je daar niks van.

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    + 1

7. michelle26

michelle26 Actief lid

Aug 31, 2016
    158
    2
    18
    Ik heb maandag mijn eisprong gehad . Met behulp van ovulatie testen dus zat op zaterdag 6 dagen na me eisprong. Dus daarom dacht ik misschien een innesteling .. ik weet namelijk niet of dat te voelen is met kramp in de buik . Ben nog nooit zwanger geweest. 1e kindje. Maar bedankt voor jullie antwoorden.. nu 2 dagen later nog steeds zeurderig gevoel in de buik . Maar het is elke maand weer anders.. :)

8. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Dus je had op zaterdag 8 oktober een positieve ovulatietest? Mocht het inderdaad een innesteling geweest zijn dan zou je nu al een testje kunnen doen. Ik zou het zelf wel met ochtendurine doen dus misschien is morgenvroeg dan beter :)

9. michelle26

michelle26 Actief lid

Aug 31, 2016
    158
    2
    18
    Ja dat klopt. Als het zo is dan laat ik het jullie weten . Denk zelf dat het nog te vroeg is om te testen. Ik zit een week voor mijn nod op dit moment maarja elke maand is weer anders dus je weet het nooit !!

10. michelle26

michelle26 Actief lid

Aug 31, 2016
    158
    2
    18
    . Af en toe nog last van buikklachten maar durf niet teveel te hopen . Ga het weekend denk ik een testje doen.

Share This Page