He meiden ! Ik vroeg mij iets af ... Afgelopen maandag had ik mijn nod.. heb toen getest en had toen een vage streep .. je zag hem wel ..maar was nog niet zo dik als de andere streep. Heb hem aan de huisarts laten zien en hij zei .. positief ,maar laten we nog maar een bloedtest doen . dat heb ik woensdag gedaan .. hij was wel posi, maar mijn hcg was wel laag, dus moet over 2 weken weer bloed testen. Hij was nu 43. en zou op die dag 4wkn en 3dgn zw zijn. Ik heb wel steeds raar gevoel in mn onderbuik , beetje kramp aan beiden kanten en gevoelige tepels. Ik ben heel erg bang voor een miskraam... Ik weet dat jullie natuurlijk niet veel kunnen zeggen, maar denken jullie dat het kan qua lage hcg.. ?? Of ben ik me nou onnodig zorgen aan het maken ??
Je HCG-waarde is wel aan de lage kant, pas vanaf een waarde van 50 (met 4 weken) beschouwen ze het in ons ziekenhuis als een doorgaande zwangerschap. Als je waarde daaronder zit, kan het in een vroege miskraam eindigen. Maar je eisprong kan natuurlijk later zijn geweest of een latere innesteling en dan is je HCG-waarde ook lager. Het gaat erom of 'ie goed stijgt, de waarde moet om de dag verdubbelen. Het is dus even afwachten wat er uit de volgende bloedtest komt. Wel vreemd dat je twee weken moet wachten, terwijl een paar dagen genoeg was geweest om een goed beeld te krijgen van de stijging. Succes!
Fijn dat jullie zo snel reageren .. een latere eisprong lijkt me erg sterk, omdat ik toen der tijd ovulatie test heb gebruikt en die was toen posi. Ik ben nu 5 dagen overtijd. Pff vind het moeilijk om hu te bellen of het eerder kan .. aangezien ik vandaag al 2x keer heb gebeld.. Ik ga er anders maandag wel heen
hmm Ik heb gebeld.. maar praktijk is gesloten .. Grrrr word het toch pas na het weekend.. heb net getest weer hij is wel duidelijker als woensdag, maar goed nog niet helemaal zoals het hoort zijn er meiden die hun miskraam aan hebben voelen komen ??
Hoi Hoi, De waarde van je hcg moet nu minimaal 18 maximaal 7.340 zijn. Kijk maar naar de tabel op deze site! 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby! Dus volgens mij hoef je je nergens druk om te maken. Je weet natuurlijk nooit of het goed gaat of niet maar probeer positief te blijven. Misschien is het volgende keer weer hoger! Ik zal voor je duimen, Groetjes Lysanne
Ja precies!! Zo zeg ik het je ook al de hele dag meid lkker genieten, Ben je nu al aan het stofzuigen ofnie
Thanks Kylain ! Ik probeer het nu ook wel een beetje positief in te zien ..!! mocht het toch fout gaan is de klap er toch niet minder om ... En chantal haha jaa ik weet het meid! lekker genieten ! En jaa ik heb alle netjes gestofzogen/gestofzuigd .! :O Je weeet wel wat ik bedoel ! haha
Even over het testen: ik heb van deze en de vorige zwangerschap nooit knaltesten gehad dus als je test wel donkerder wordt maar niet knalt gaat het volgens mij de goede kant op. Zoek lekker afleiding dit weekend en succes maandag!
jaa ik wou de foto hier neerzetten maar kan hem niet uploaden :S Nee maar je hebt gelijk ..! Ik moet vandaag werken .. we krijgen vandaag bank binnen dus dat is wel iets leuks om naar uit te kijken .! Morgenavond lekker uiteten :d En maandag bij de dokter .. eisen dat ik een bloedtest wil Haha .! Fijn weekend ! en Bedankt !
Ik zou ook bellen maandag! Als een paar dagen genoeg is, zou ik ook niet nog 2 weken in spanning gaan zitten! Ik hoop op goed nieuws!
jaa ik heb sinds gisteren een bloeding gehad.. nou en die is nog niet opgehouden.. :s Heb de assistent v/d huisarts gebeld en die zegt ook weining te kunnen doen. Ik mocht de huisarts zelf nog even terug bellen vanmiddag. heb de verloskundige geprobeerd te bellen maar die zijn niet aanwezig ! Oooh fijn hoor..
Och wat naar om dit bericht nu te lezen... Ik wil je heel veel sterkte wensen... Zorg maar goed voor jezelf!
@rachel.. een bloeding hoeft niet altijd te zeggen dat het misgaat. Bij mijn dochter heb ik ook bloedingen gehad, en madam is luid en duidelijk aanwezig. Zolang er geen stolsel bij zijn zit je redelijk safe. Bij mijn 3mk afgelopen jaar kon ik vrij vlot naar de gyn. Gewoon eisen hoor! je hebt er recht op..