Hi, Vandaag was ik in de stad en wachtte op de bus. Ik stond in de bushalte en een man die zat op het bankje in de bushalte, hij stond op en gaf mij het bankje om te gaan zitten omdat ik zwanger ben (volgens hem). Heel vreemd terwijl ik niet zwanger ben. Had iemand ooit zoiets gwhoord van iemand en bleek toch zwanger te zijn? *banner klopt niet *had gister mn eisprong
Dacht hij dat niet toevallig omdat je curvy bent? ik weet niet hoe je er uit ziet natuurlijk, maar ik heb dit helaas ook wel eens meegemaakt! en toen ik zwanger was pas met 5 maanden een buik, dus niemand die voor me opstond, zul je net zien!
Hallo Malika, ben je slank en heb je een buikje? Misschien was je buik wel opgezet door lucht in de darmen of omdat je in je vruchtbare periode zit. Dan zou je wel eens zwanger kunnen overkomen Is dit jullie eerste ronde? Spannend. Tot gauw! Groetjes Sara
Hallo Malika lees net dat jullie al 3 jaar bezig zijn. Hoop dat je deze ronde een positieve test in handen mag hebben
Je heb inderdaad mensen die een "gave" hebben hahaha. Mijn verhaaltje is anders maar wel apart. Toen ik zwanger was van de 2e ging ik naar een feestje en zat naast een blinde oudere mevrouw. Had een grote buik en in een gesprekje, zei ze opeens; je krijg een tweeling! Ik keek der aan en zei; nee hoor. Buik is groot maar er zit er maar eentje in. Ze bleef erbij dat ik een tweeling zou krijgen. Dacht bij mezelf; die is niet blind. Die ziet gewoon een grote buik. Een jaar later moest ik opeens aan die mevrouw denken. Werd namelijk 3 mnd na de bevalling opnieuw zwanger. En als je nu mijn zoontjes ziet, lijken ze inderdaad erg veel op elkaar. Iedereen denkt dat het tweelingen zijn terwijl er toch een jaar en een maand ertussen zit. Door navraag erachter gekomen dat die mevrouw blind was geboren. Krijg nu weer kippevel tijdens het typen terwijl dit 9 jaar geleden is gebeurt.
Hay! Ik heb ook zoiets meegemaakt! Wel iets anders maar wel zelfde idee! Ik geef dansles aan kinderen en tijdens een kleuterles kwam er een kindje naar me toe en zegt: " juf heeft u een baby in uw buik?" Ik schrok want was er echt net een paar dagen achter dat ik zwanger was! Echt alleen mn ouders en schoonmoeder wisten t! Dus ik vraag haar: waarom denk je dat? Vind je dat ik een dikke buike heb? Zegt ze: " nee! Ik denk gewoon dat u een baby in uw buik heeft!" En tja dat was dus ook zo! Ik ben niet de slankste maar was ook niet zo gezet dat ik er zwanger uitzag zeg maar! Vond t heel bijzonder en toen ik t tegen dr moeder vertelde zei ze dat dr dochter dat soort dingen wel vaker had! Dus wie weet! Ik hoop t voor je!!
Ik hoop voor je dat die meneer gelijk had en je inderdaad zwanger bent en je dus binnenkort positief test. Ik heb al zeker 2 keer onbewust aangevoeld dat iemand zwanger was. Afgelopen jaar nog bij mijn zusje. Ik liep in het dorp en kwam een beeldje tegen en die moest en zou ik kopen voor mijn zusje en die heb ik de dag daarna ook aan haar gegeven terwijl we normaal nooit cadeautjes voor mekaar kopen behalve op verjaardagen. Achteraf bleek dat ze op die dag haar innesteling heeft had. En 9 maanden later had ik onderweg vanaf mijn werk vanuit het niets een huilbui en een paar uur later kregen we het bericht dat haar kindje was geboren.
Dat had ik met mijn jongste zoon (8jaar); zowel vorig jaar als laatst zei hij tegen mij dat ik een baby in m'n buik heb. En kwam hij constant mijn buik aaien. Wist het zelf niet eens en moest de eerste keer lachen. 2e x geloofde ik het meteen en dat terwijl ik nog een week te gaan had voor ik kon testen. Helaas beide x een mk:x
Die verhalen beloven wat, zl zei gisteren tijdens een kraambezoek tegen de mama van de baby, kom je straks ook bij ons op visite als de baby er is? Heb vanmorgen pas getest nod is vrijdag, en had een tuurstreepje. Tegen opa en oma had hij het van de week ook al gezegd, die interpreteerde het maar als dat hij het graag wilde!
Ik heb een "soortgelijke situatie" al vaker meegemaakt. Door de scheefstand van mijn rug staat mijn maag helaas naar buiten, waardoor het net lijkt alsof ik al een heel end op weg ben. Vorig jaar tijdens onze zomervakantie dacht iemand ook dat ik al 4 maanden zwanger was (en nee: toen zat het nog echt niet in de planning). Vind het soms wel vervelend, vooral omdat ik er niets aan kan doen (met fitness krijg ik een platte buik, geen platte maag). (Dus dan ben ik, zodra ik zwanger raak, een écht Michelin mannetje )