Zijn er hier wat creatievelingen, die een foto willen maken van hun gevulde bloembak? Ik heb hier een grote witte ovale bloembak staan (ongeveer zoiets als de foto), die nu al een poos hetzelfde gevuld is.. Ben het zoooooo zat. Wil er wat leuks in, maar zou niet weten wat of hoe. De stijl in mn huis is brocante / zandkleurtinten! Ben benieuwd of er mensen zijn met leuke tips / fotos van hun bloembak!
Leuk! Ik kijk mee... Ik heb hier namelijk een bloempot met foambloemen staan waarvan ik geen flauw idee heb hoe ik er wat moois van moet maken....
Ik zou er 3 plantjes in kopen. En dan met wat felle kleuren.. Of 1 plantje met steentjes en een kaarsje ofzo..
Heb ook zo`n ovale witte pot en pas geleden gevuld met een grote witte foam bloem, grijzige sliertjes eronder en een beetje over de rand en 2 soort van grauw grijze kokosnoten. Heb ook een landelijk inrichting en staat erg mooi.
2 mooie witte orchideen mooi sierhout over de potjes en tillandsia (grijs draadmos) ertussen. En anders even langs de betere bloemist omhet te laten doen.......
- ipv steentjes kun je ook bonen gebruiken en deze in de juiste kleur spuiten in een kartonnen doos. - vullen aan de hand van het seizoen dus schelpen in de zomer en kastanjes in de herfst - drijfkaarsen - lekkere snoepjes en chocolade -fruit - voor het broccante effect kun je wat dingen/schatten verzamelen zoals oude wasknijpers, oude garenklosjes en alles wat je verder mooi vind