De titel zegt het zelf, Wat doen jullie van thuis uit? Als de jongste straks na school gaat wil ik na jaren thuisblijfmoederen weer werken. En het liefst van thuis uit. Vind het ook niet erg om mij hiervoor om te scholen. Daarom dat ik er nu al over nadenk Grafisch werk spreekt me bijvoorbeeld wel aan. Ben benieuwd wat jullie zoal doen van thuis uit!
Vriendin van mij is nagelstyliste. Heeft wel en eigenruimte. De garage van hun huis was vroeger een kapper en is nu ingericht als nagelstudio.
Ik werk veel thuis, maar ik ben wel ergens in dienst. Het maakt mijn leidinggevende niet echt uit, ik kan dat zelf plannen. Ik ben adviseur, dus moet vooral veel schrijven, lezen, overleggen.
Ik werk 3 dagen (di-woe-do) als klinisch linguïst in dienst bij het Audiologisch Centrum. Daarnaast een B&B aan huis. Plan is om dit volledig te gaan doen. Is nu nog niet rendabel maar net afgelopen weekend besloten dat we 2 kamers erbij gaan maken dan hebben we 3 kamers en dat is zeker rendabel.
Ik werk fulltime vanuit huis als freelance vertaler en redacteur! Heb daar geen specifieke opleiding voor gedaan (heb wel een universitaire taalstudie afgerond, maar niet eens Nederlands) en ben er eigenlijk gewoon in gerold. Bevalt heel goed!
Ik werk in de detacheringsbranche. Ik werk tijdens schooluren op kantoor en 's avonds en in het weekend thuis. Ik werk 40 uur op papier, maar zit vaak tegen de 45 uur aan.
Ik werk 32 uur en werk meestal 2 dagen op kantoor en 2 dagen vanuit huis. Ik ben werkvoorbereider in de bouwsector.
Ik werk als dietist in de geriatrie. Kan veel administratie thuis doen, soms ook consulten telefonisch met zorg. Werk ongeveer 30-50% van mijn tijd thuis.
Zoiets hier ongeveer ook, maar andere branche, en 100% thuis, en ook nog in een ander land. (Edit: eigenlijk niet heel vergelijkbaar dus, maar het 'voelde' ongeveer hetzelfde )
Ik ben verpleegkundige. Ik begeleid patiënten met MS die een bepaald medicijn moeten gaan spuiten. Ik werk thuis en doe huisbezoeken. ik plan zelf mijn agenda! Echt een super job!
Ik een beetje hetzelfde als Manque, ben in dienst bij de overheid, maar werk veel thuis (ben jurist dus ook veel lezen, beoordelen en schrijven). Het gebouw waarin we zitten is daar ook op ingericht. Dus te weinig plek voor iedereen.
Ik heb hetzelfde als @Manque en @tantetil . Werk ook voor de overheid (ministerie van justitie en veiligheid) en kan zelf mijn uren inplannen. Ik werk fulltime (dat is voor mij 36 uur) en werk meestal 2 dagen per week thuis, 2 dagen op locatie.
Ook ik ben in dienst bij de overheid en kan vanuit huis werken. Dit doe ik meestal een dag in de week Zelfs bij KPN (klantenservice) kun je tegenwoordig vanuit huis werken
Vanaf 1 november heb ik mijn contract opgezegd en ga ik twee (korte) dagen vanuit huis werken in mijn eigen psychologenpraktijk (praktijkruimte aan huis) en twee (korte) dagen als zzp- er ergens in dienst. Ik wil graag nog contact houden met collega’s, maar wel met de volledige vrijheid om mijn eigen uren in te vullen. Ik ga enkel tijdens schooltijden werken.
Ik werk als redacteur voor verschillende media en werk twee dagen thuis en twee dagen op kantoor. Het bevalt echt prima.
Ik werk 24 uur per week, volledig vanuit thuis. Ik werk zoals hierboven al eens genoemd is idd voor een klantenservice