Wij wonen in een koop-hoekwoning (nieuwbouw). Eéngezins. Niet groot. (Groot genoeg voor z'n drietjes). (bij een eventuele 2e baby gaan we misschien wel op zoek naar iets anders, maar das nog laaaaaang niet... eerst die eerste maar eens regelen ) Woonkamer met open keuken. Trap naar boven zit in de woonkamer. Onder de trap zit (vanuit de hal) de cv-kast annex kelder. 3 slaapkamers: 1 grote (master bedroom ), 1 iets kleinere (nu kantoor) en 1 kleintje (nu kattenkamer) Badkamer met douche, toilet, wasmachine en droger (en vloerverwarming). GEEN zolder (HELAAAAAS!) Niet al te grote tuin (we hebben beiden niet erg groene vingers) MET privé-parkeerplaats (alleen gebruiken we die nooit, maar onze tuin moet dus wel zo ingericht zijn, dat er een auto kan staan, anders krijgen we een boete ) en een schuurtje. Ons huis is nu bijna 3 jaar oud, was nog een bouwput toen we het kochtte.
Wij wonen in een koophuis (hoekhuis) met heeeele grote tuin. We hebben een open keuken en grote woonkamer. 3 Slaapkamers en een grote nieuwe badkamer met bubbelbad, douchecabine, wc en wastafel. We hebben ook nog een grote zolder. We wonen in een klein dorpje in Friesland aan een rustig weggetje. Groetjes Miep
Onze straat is ook vrijwel verkeersvrij... Tussen de ons en de overburen zit alleen stoep... voetgangersgebied dus en dus geen razende auto's voor de deur, alleen een parkeerplaats, waar je kunt komen door om ons huizenblok heen te rijden vanaf de 'doorgaande straat'... alles wat je dan tegenkomt is parkeerplaatsen en garages... dus hard rijden doen ze hier sowieso niet.
Wij wonen nu nog in een dubbele bovenwoning in een pand van 83 jaar oud. Super gezellig. hele grote beneden... woonkamer met zijkamer en eetkamer (allemaal open met inbouwkasten) boven 2 grote slaapkamers, 1 kleine en een tussen kamer(dat is mijn waskamer). Kleine keuken en kleine badkamer. 1 heeeel groot nadeel, heel smal balkon, niet op te zitten. boven aan de badkamer wel een grotere maar een rotplek. wil eigenlijk niet verhuizen, mijn huis is prima, maar voel me met de zomer erg opgesloten omdat ik geen lekkere buitenruimte heb. We hebben dus een nieuw huis gekocht, word nog gebouwd.. is nu nog een berg zand met wat palen hahahahha
Familie Elmo woont heerlijk (bijna iedereen woont heerlijk denk ik ) Koophuis, grote voor- en achtertuin (vijver), dichte luxe keuken, drie slaapkamers boven, mooie luxe badkamer, vaste trap naar zolder (wordt misschien nog een kamer gemaakt). Lijkt wel of ik mijn huis te koop aanbied...hihi Nee hoor, we wonen in een heel klein kneuterig dorpje waar we eerst echt nog niet weg willen. Ik vind het wel leuk om te zien hoe iedereen woont!
Wij wonen in een nieuwbouwappartement, lekker licht en een heel ruime badkamer met aparte douche en ligabad, een balkon én een serre. Heerlijk! We wonen er bijna 2 jaar (koopwoning) en kunnen allebei in 15 minuutjes naar het werk fietsen.
We wonen nu nog op de begane grond van een mooi herenhuis aan een gracht in het historische centrum van Leiden. Een fantastisch ornamentenplafond, ik ben er helemaal verliefd op! Maar omdat het maar één grote ruimte is (wel nog een gang met tussendoor een toilet en een keuken en aan het eind de bijkeuken en douchecel) zijn we op zoek naar een flat. Morgen krijg ik te horen of we er een aangewezen krijgen. Qua oppervlakte even groot maar netjes verdeeld in een woonkamer en drie slaapkamer(tje)s. Willen jullie voor me duimen? Verder zijn we bezig met een stuk grond dat we willen kopen in Cuba waarop we dan een villa op willen bouwen . Daarom willen we nu ook naar een huurflat; is goedkoper dan wat we nu betalen en dan houden we hopelijk wat over om ons huis te bouwen!
Wij wonen sinds ruim een jaar in een koopwoning, op een hoek, halfvrijstaand, lekkere tuin. Ruime woonkamer, grote keuken, voor een kamertje extra (computer etc). Boven drie slaapkamers, een washokje en een grote badkamer (bijna balzaal.. heerlijk!) En een bergzolder met een vlizotrap. Kinderrijke buurt en speeltuin achter. Ben nog steeds trots dat het van ons is! Groetjes Jelske
Offtopic: Wat een spannende plannen zeg! Wauw...ik klaag geregeld over dit koude kikkerlandje...maar emigreren...nooit Jullie gaan terug begrijp ik? Super spannend, ik duim!
Wij wonen sinds ruim 5 jaar in een koopappartement op de begane grond. Boven een woonkamer, een slaapkamer een keuken, wc en een badkast (iemieminie badkamertje) en in het souterain nog een grote slaap/studeerkamer. De tuin is heel erg groot en huis huisje erg klein ... De nieuwe baby komt voorlopig bij ons te slapen en we hebben wel verhuisplannen!
Ja, maar niet nu al. Over een jaar of 5. Eerst de kindjes! Want stel dat het langer gaat duren en ik veel behandelingen nodig zou hebben dan kan dat alleen hier! De gezondheidszorg is dan nog wel gratis maar al die behandelingen hier kunnen daar niet gedaan worden! En, het kost natuurlijk ook veel geld, dus eerst sparen!
Wij wonen, in een huishuis uit 1921. 2 slaapkamers, badkamer, wel een knus huisje. Maar wel op zich voor haarlemse begrippen een grote tuin. vlakbij het centrum, 10 minuutjes lopen. Huisdieren; 2 (maffe) katten en een vriend. Voor de rest wonen hier alleen maar oudjes, alleen mijn directe buren aan de rechterkant. hebben 2 kids van 10 en 15. Wij hebben bv ook geen achterom en geen voortuin, fijn om je huis door te moeten met 2 motoren.
Koopwoning 2 onder 1 kap op de hoek, l-vormige kamer met open keuken, bijkeuken en berging. 3 slaapkamers, grote badkamer (moet nog een keer vernieuwd) en een grote zolder. En een leuke tuin. We hebben een hondje.
Moest wel lachen om "op de hoek" ... je bedoelt vast hoek van de straat. Las het eerst alsof je een hoekwoning had (van een twee onder 1 kap). Hihihihi...Elmo is niet helemaal wakker.
nieuwbouw 2 0nder een kap, jaren 30 stijl 6 slaapkamers. vanaf maart dit jaar!dan kunnen we er eindelijk in
Koophuisje uit 1900. Erg schattig, maar 110 m2. Met 2 slaapkamers, 1 grote badkamer, grote woonkamer, klein keukentje en natuurlijk een leuke tuin. We wonen in de stad, met alles vlakbij. Erg belangrijk voor ons! Wel even wennen aan een oud huis, want ik ben van kleins af aan nieuwbouw gewend. We wonen hier bijna 10 maanden. Over anderhalf jaar wil ik weer verhuizen naar friesland.
Wij wonen in een nieuwbouwwoning van 3 etages met tuin(tje) in A'dam dus mij hoor je voorlopig niet klagen