Wij wonen in een huurhuis (2-1 kapper) Wij hebben op de eerste verdieping 3 slaapkamers en een behoorlijke badkamer Op de begaande grond hebben wij een niet al te grote woonkamer, apparte keuken, een computer/speel/studeerkamer en een berging met wc. Buiten hebben wij een redelijke voortuin en onze grote trots een achtertuin van maar liefst 500m2 , met een grote berging en een kleine berging/kippenhok.
Wij wonen in een woonkamer van een eengezinswoning.Boven wonen een lesbisch stel en een alleenstaande man.De keuken,badkamer,wasmachine en schuur delen we. Maar het is zo heerlijk rustig hier,we merken eigenlijk nauwelijks dat we hier met andere mensen wonen,hoeven ook zelden op mekaar te wachten en geen geluidsoverlast. En we hebben de tuin tot onze beschikking.
Wij wonen in een nieuwbouw huurhuis.. Ruime woonkamer met openslaande deuren naar de ruime tuin (die ook nu heerlijk open staan). In de tuin hebben we een schuur, zo groot dat er zelfs een auto in zou passen... Maar dat hoeft niet, want achter ons huis hebben we een prive-parkeerplaats, waar alleen wij en de buren bij kunnen dmv een afstandsbediening voor de poortjes. Ook de hal is lekker ruim, boven hadden we 2 slaapkamers, waarvan 1 onwijs groot, en daar hebben we dus 2 kamers van gemaakt. Dus nu hebben we 3 slaapkamers. Ruime badkamer met schuifdeur . En een apart washok met wasmachine & droger en wasmand. En een ruime zolder met grote ramen, waar we een logeerkamer van hebben gemaakt. Kortom, wil hier liever niet meer weg .. We hopen het ook te kunnen kopen over 2 jaar!
Wij wonen op de begane grond van een duplexwoning. 1 normale slaapkamer(ons)en 1 kleine slaapkamer(Tygho) Redelijk normaal formaat woonkamer en een kleine open keuken. Badkamer met douche,toilet en wasmachine e.d. Ook hebben we een minituintje. We zijn bezig met het kopen van een huis(3slaapkamer gezinswoning) dus als alles meezit, zijn we hier per september weg
We zijn pas verhuisd van een flatje naar een eengezinswoning met een ruime woonkamer,keuken met alleen een deurhekje (we gaan de muur in de toekomst openbreken dat we een open keuken hebben). Gewone tuin met deels tegels en gras, gaan we ook nog veranderen. Boven drie kamers en badkamer met douche. En een zolder waar de pc staat en het hobbyhok van m'n vent (is vj). En een eigen oprit met schuurtje voor het huis. De keuken zit aan de voorkant van het huis en de woonkamer aan de tuin dus lekker rustig.
Appartement met 1 slaapkamer, totaal 40 m2 (inclusief de schuur...), dus babykamer in de woonkamer. Wel een tuin, met twee bomen
Wij wonen op een hoekwoning. 4 slaapkamers plus nog een grote zolder met vaste trap naar boven. Woonkamer en keuken gescheiden. En een mooie voor en achtertuin.
Koop(woning) Chalet op eigen grond (vak).. dus vrijstaand Naast een groot grasveld, buren zijn alleen in het weekend thuis.. Heerlijk!!! 3 slaapkamers.. 1 grote badkamer.. grote woonkamer.. open keuken. Grote tuin! Heerlijk wonen
Wij hebben een appartement in een flat, met een ruime woonkamer en 3 slaapkamers. Ook hebben we een aparte keuken, en gescheiden wc en badkamer. En verder nog een balkon en een groot berghok op de begane grond. Onze flat staat in een rustig klein stadje. (of groot dorp?) En vanaf ons balkon kijken we precies omlaag de speeltuin in.
Wij wonen in een koop woning, 3 slaapkamers, Douche, ruime zolder, open keuken met normaal formaat aan woonkamer, 2 delige tuin, eerste gedeelte is afgeschermd omdat we aan het water wonen dus het tweede gedeelte ligt met een vlonder in het water, kan het ff niet goed uitleggen dus ik plaats een foto dan snappen jullie wat ik bedoel .... En we hebben een oprit en klein voortuintje ... Dit is het boven gedeelte .. Bekijk bijlage 76114
Vrijstaand woonhuis met alleen garage aanelkaar (niet helemaal vrijstaand dus) Tuin rondom. Woonkamer, bar en keuken. Boven 5 ruime slaapkamers en badkamer met douche bad en wc. Daarnaast nog een ruime zolder.
Appartement met 3 slaapkamers, balkon, ruime woonkamer. Gelukkig een lift (die helemaal betrouwbaar is en zo nu en dan blijft hangen of gewoon niet werkt maar die word zeer binnenkort vervangen)
Wij wonen in een 3 kamer appartement,2 slaapkamers waarvan 1 nu gebruikt wordt als eetkamer met 2 balkons We zoeken naar een leuke eengezinswoning maar mijn man vindt niks leuk :S hij zou het liefst een vila kopen met een klein bedrag..
@Butterfly Goh ik wacht ook nog steeds op een aanbieding van een villa met 8 slaapkamers en alles in goede staat voor een duppie. Wij wonen saai en niet naar mijn zin. Rijtjeshuis met 3 slaapkamers, maar geen zolder en een eeuwig gebrek aan opslagruimte. Als het huis een zolder had gehad was ik al een heel stuk blijer geweest.
Wij wonen met zijn drietjes in een eengezins-hoekwoning. We hebben een oprit, voortuin, opzij nog een tuin en een heerlijke achtertuin zonder inkijk. Boven hebben we 3 slaapkamers en op de 2e verdieping nog een grote zolder waar we in de toekomst nog een extra slaapkamer van kunnen laten maken. We wonen hier nu ruim 1.5 jaar en ik moet misschien nog wel 100 dingen doen om het helemaal perfect te maken maar voor het eerst in jaren heb ik een echt "thuis" gevonden
Wij wonen in een 2 onder 1 kap huuwroning met een ruime oprit en ruime tuin. Als alles goed gaat gaan we verhuizen naar een koopwoning.
wij wonen koop in een voormalige drive-in woning. Op de begane grond is nu geen garage meer, maar onze keuken en woonkamer. Grote tuindeuren naar de veranda en de tuin achter. Voor hebben we een oprit. Eerste verdieping toilet en onze slaapkamer en studeerkamer, tweede verdieping 2 slaapkamers, waskamer en badkamer. Totaal woonoppervlak 150m2. Voorlopig wonen we hier prima, met de mogelijkheid tot nog 2 slaapkamers erbij
toch nog wel veel mensen in appartementen. ik zelf woon ook in een appartement op 4 hoog met lift van 105M2 grote woonkamer, 3 slaapkamers, grote badkamer met bad en douche, grote aparte keuken, diepe opbergkast, balkon van 1.10 breed en over de hele lengte van het huis. we wonen hier met zijn 3-en. Het enige wat ik mis is opbergruimte en een tuin, zodat de kleine lekker alleen naar buiten kan. heb wel een zandbak op het balkon, maar moet er ten allen tijden bij zijn.