Hoe woon jij ?

Discussion in 'De lounge' started by WenT, Jun 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,907
    9,430
    113
    Gelderland
    Wij wonen in een ruime tussenwoning. Redelijk grote woonkamer met grote open keuken en boven 3 slaapkamers met een badkamer en een grote zolder die door tweeën is gedeeld waar ook nog een slaapkamer te maken is.
    Goeie voor en achtertuin en auto's kunnen bijna voor de deur. Kortom ons droomhuis ;)

2. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij wonen in een eigen huis, heel erg gezellig en is een oud huis uit de jaren 30.... ontzettend leuk straatje met veel kids en een gemoedelijke sfeer.... en we hebben een hele grote tuin die mooi is afgeschermd zodat de kids veilig kunnen rondrennen en kruipen.... heerlijk ben helemaal dol op dit huis...

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wij wonen in een huurhuis. 2 slaapkamers badkamer ruime woonkamer iets kleinere keuken. ruim balkon op de eerste verdieping.

nu is het nog wel een leuk huisje zo voor ons drietjes maar we willen wel gauw verhuizen naar iets groters want volgend jaar willen voor kindje nummer 2 gaan.

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,726
    3,162
    113
    Female
    ik woon samen met mijn zoontje in een huishuis en dan wel een onderwoning ( duplex woningen ) heb 1 slaapkamer, keuken, douche, woonkamer en wc en een lekker tuintje.
    liam en ik delen de slaapkamer en gelukkig gaat dit super!

liefsz

5. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    #45 Sisa, Jun 3, 2010
    Last edited: Jun 3, 2010
    Wij wonen in een vrijstaand huis met een tuin van 600m2, tuin rondom en ruime oprit. Beneden grote woonkamer en woon/leefkeuken, boven 3 slaapkamers, ruime badkamer en grote zolder. Hebben het huis als bouwval gekocht en 1,5 jaar lang helemaal zelf opgeknapt, nu alweer 10 jaar geleden. Heb altijd gezegd en doe dat nog steeds: hier blijf ik wonen totdat ik dood ga... Huis ligt aan een mooie brede laan in het centrum van het dorp.

6. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0
    Koophuis op een hoek
    Kamer, keuken, aangebouwde serre, werkkamer, garage en grote achtertuin met schuurtje.
    1) 3 slaapkamers en badkamer
    2) 2 slaapkamers
    eigen oprit en ruime voortuin

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Koophuis.
    5 slaapkamers, grote zolder, open keuken, achtertuin aan het water en in een heerlijk rustige maar toch zeer kinderrijke buurt.
    Zitten 1 minuut van een groot park verwijderd dus kunnen daar heerlijk lopen met de hond en daar in de vijver laten zwemmen.

8. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    Liever niet, het is heel herkenbaar hier in de buurt, weet iedereen gelijk wie ik ben....sorry :)

9. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0
    Ook wij hebben een heel kinderrijke buurt, wij grenzen aan een speelgelegenheid voor de kids...Erg handig ;)

10. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,466
    582
    113
    Ik woon op een flatje in een soort van complex voor studenten met kinderen. Ik heb een redelijk ruime woonkamer, een slaapkamer van 9m2 en eentje van bijna 6. En dan nog een heel klein studeerkamertje. Best een ruim balkon en gezamelijk hebben we een ruime binnentuin met glijbaan en schommel.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Zo hebben wij ook even gewoond. Isabella was 5 maanden en mijn man had werk in onze oude woonplaats gekregen. Maar ons huis in Deventer was nog niet verkocht.

Ook bij mijn moeder hadden we een eigen badkamer, woonkamer en slaapkamers ( groot huis, ze verhuurde zelfs nog aan twee andere studenten meiden een kamer). Ik vond het echt geweldig om zo even te wonen. Elke avond oppas. :D En we woonden bijna in de binnenstad ( 2 minuten lopen) dus we gingen toen ook nog wel samen lekker uit eten et cetera...

12. JoHe

JoHe Niet meer actief

wij wonen in een huurhuis.
    2 badkamers (ene waar je net in kunt draaien):D
    4 slaapkamers ( 2 kamers krijg je net een 1persoonsbed in)
    Dakterras van 4 bij 3 meter
    Tuin van 11 bij 5 meter
    Kleine keuken en woonkamer en bijkeuken.
    zolder en een kelder.
    Ik ben blij als we volgend jaar een huis gaan kopen, als dat mogelijk is.

13. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,827
    4,200
    113
    #53 sidmick, Jun 3, 2010
    Last edited: Jun 3, 2010
    Wij wonen in een "standaard" eengezinswoning.
    4 etages, beneden woonkamer met open keuken. tuintje voor en achter van 13*6.
    1e etage 3 slaapkamers en badkamer
    2e etage 2 slaapkamers+washok+wc
    3e etage zolder maar wel voorwaardig zeg maar dus daar houd ik kantoor
    wij wonen in regio den haag

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

#54 Yukl, Jun 3, 2010
    Last edited by a moderator: Jun 3, 2010
    Helaas wonen we in 1 van de duurste gemeente van Nederland (Amsterdam). We wonen in een appartement van 87m2 met een ruime woonkamer van 40m2 en 2 slaapkamers. We hebben ook een balkon van 17 meter lang, maar helaas is deze op het diepste punt 1,2m. Voordeel van deze woning is wel dat het nieuwbouw is, een ondergronds parkeergarage heeft, een lift, een mooie binnentuin en het zit in 1 van de beste wijken van Amsterdam. Ik hou echt van deze wijk. Het is ontzettend kindvriendelijk, bevat vrijwel alleen maar koopwoningen en vrije huursector woningen (geen sociale huurwoningen dus) en heeft naast onze nieuwbouwappartement (die een geheel gaat vormen met 3 andere complexen) juist veel oude amsterdamse herenhuizen. Ik hoop dan ook ooit in 1 van die woningen te kunnen wonen, maar dan moeten we wel minstens 6 a 7 ton te besteden hebben ;) Dat gaat voorlopig nog niet lukken :p

Oh ik vergeet nog iets belangrijks, het zit tegenover een groot park. We hebben dus eigenlijk een hele grote achtertuin hihi ;)

15. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wij wonen sinds een half jaar in een huis waar ik altijd al van droomde, maar nog niet had durven hopen dat dit werkelijkheid kon worden. Niet heel speciaal hoor, maar wel met al mijn 'wensen' :D

Hoekhuis, Beneden woonkamer met open keuken, ruime zonnige voortuin en achtertuin van 30m2. Boven 1 grote slaapkamer met inloopkast, badkamer met ligbad, douche en toilet, babykamer en studeerkamer. Zolder 2 ruime slaapkamers, 1 berghok en WMA. Vooral die ene extra slaapkamer op zolder zijn we erg blij mee (stond in mijn wensen lijstje) want dat is de kamer voor mijn ouders :D Die wonen ver weg en kunnen zo heerlijk blijven logeren!

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wij wonen sinds maart in een 3 onder 1 kap, de tussenwoning is van ons' uit 1935.aan het einde van een doodlopende weg in een dorp met 102 huizen.:D in 1 van die huizen wonen mijn ouders en daar schuin naast mijn zusje met vriend.

woonkamer beetje in 2 en gedeeld (vroegen en suite), ruime keuken, aanbouw met toilet en douche, wasmachine/droger.
    hal met trap , daaronder kelder, bover 3 ruime slaapkamers waarvan we van de grootste er 2 gaan maken 1 kantoor/kleedkamer en 1 babykamer. We wilen met de tijd een vaste trap naar zolder en daar een kamer maken. oude douche boven (1 bij 1,5meter)word 2 e toilet. uitbouw word over een jaar of 3 voor het grootste gedeelte badkamer dan gaat de achterste deur dicht , we hebben nl. al 2 deuren waar je door naar buiten kan dus de derde missen we niet echt;). verder nog een tuin van ruim 400 vierkante meter achter en een eigen pad om de tuin van 1 van de buren heen, waar dus auto's over (gaan;), nog even aanpassen en snoeien) passen.

17. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Wij wonen in een maisonette. Hopelijk over een tijdje niet meer.

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wij wonen in een hoekwoning, een ruime ééngezinswoning met 3 slaapkamers, op zolder een vierde gemaakt, met een boel opbergruimte op zolder. Voor en achtertuin. Een eigen oprit met een garage en een schuur in de tuin.

We wonen er met veel plezier.

Nu nog kindjes... De babykamer hebben we al op het oog.

19. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ohja wij hebben ook uitgebouwd met een stuk bij de keuken eraan, een slaapkamer en daarachter nog een serre.... het is een doodnormaal arbeidershuisje met 3 slaapkamers boven en 1 beneden.... hoge plafons en glas in lood ruiten bij alle deuren... boven is het wel klein, vooral de slaapkamer van mijn jongste daar past net een bedje in met een commode en een smalle kledingkast met legplanken... in de toekomst willen we de slaapkamer van mijn oudste erbij aan trekken zodat ze samen op een hele grote kamer liggen met een tussenstukje.... zo'n soort boog doorgang zeg maar...

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wij wonen op 10 minuten rijafstand van Barcelona-city, op 5 minuten van het strand. Een ontzettend kindvriendelijke buurt omringd door pleintjes met speeltoestellen. basisscholen op 2 minuten loopafstand kinderdagverblijf op 2 minuten loopafstand, eerste hulp post op 2 minuten loopafstand (effe promoten ;) )

Het zijn in totaal 85m2(3 slaapkamers, 2 badkamer(tjes) keuken,woonkamer,berging en ruim balkon)

Share This Page