Ghigh No problem, was gewoon erg nieuwsgierig. Ik ben dol op Jugenstil en wil, als we straks een eigen huis hebben, onze badkamer in die stijl gaan inrichten. Vandaar... Jullie huis klinkt supermooi !
appartement 1ste verdieping. 1slaapkamer, badkamer is zo klein dat je met zn 2en bil tegen bil staat. woonkamer en keuken in 1. 50m2 ongeveer. kortom KLEIN!
Ik woon in een tussenwoning, met 3 slaapkamers, een open keuken, een tuin van 80m2 aan een slootje, en een oprit voor de auto. Rustig buurtje, pal naast een groot park en een dijk langs weilanden etc. Lekker fietsen dus nu, met zoonlief
ik woon in een hoek (huur) woning met 3slaapkamers,kleine woonkamer met open keuken, zolder, mini douche. verder wel een mega achtertuin met carport en een eigen oprit. ook prettig is dat de basisschool 4huizen verder is. niet super apart maar wel een lekker huis, al had de woonkamer iets groter mogen zijn. binnenkort krijgen we waarschijnlijk een vaste trap naar zolder en kunnen we ook die goed gaan gebruiken. liefs doris
Ik woon ''apart''. Mijn man en ik wonen sinds maart bij mijn ouders in huis. Dit ivm het plots ziek worden van mijn vader was het verstandiger om veel redenen om weer bij mijn moeder in te komen wonen. Verder wil ik hier niet veel over kwijt. Maar wij hebben wel eigen woonkamer enz. Alleen de keuken niet en de badkamer niet, dit wordt nog aangebouwd.
Wij wonen sinds een maand eindelijk in ons nieuwe huis. Nieuwbouw en koop en het bevalt prima! Grote woonkamer met open keuken en openslaande deuren naar een ruime tuin (ok die is nog niet af maar dat komt ook wel goed) twee grote slaapkamers op de eerste verdieping voor de meiden, badkamer. en op de tweede verdieping ook 2 slaapkamers en daarbij een rommelhok. Wat een ruimte! Leuk om te lezen hoe iedereen woont!
Leuk topic!! Wij wonen in een vrijstaand geschakeld (door de berging)nieuwbouw huis. Tis een levensloop bestendige woning, dwz dat we beneden een slaapkamer en grote badkamer hebben en boven nog twee slaapkamer en een kleine badkamer. We hebben een ruime L vormige woonkamer/open keuken. En een heerlijke tuin, niet te groot maar voor ons ook niet te klein. Ik ben dus dik tevreden. Ik zou in de toekomst misschien wel 3 kindjes willen, maar dan zullen er 2 op 1 kamer moeten. Mama wil hier namelijk niet weg!!
Wij wonen in een 2 kamer appartement, op de 1e verdieping. Een redelijk knus gezellig huisje. Open keuken, kleine badkamer met wasmachine en droger. Helaas geen balkon. Best een ruime slaapkamer. We zijn voor een groter huis aan het kijken, maar voor eventueel het eerste jaar van ons kindje is het prima te doen.
ik woon in een koopwoning, rijtjeshuis,ruime woonkamer, flinke tuin 18 bij 5meter (voor de stad dan ), die momenteel er uit ziet als een prive speeltuin. boven 3 slaapkamers en 1 badkamer, ruime zolder te bereiken via flizotrap. in de toekomst gaan we er een dakkapel op zetten en wordt het een speelzolder/studeerkamer. leuke buurt, veel kindgelegenheden zoals speeltuin, park en dingen zoals kinderboerdij en scholen zijn ook in de buurt. stad is tevoet te bereiken
Nu woon ik in een koopwoning, woonkamer, aparte woonkeuken, 3 grote slaapkamers en een klein tuintje. Eind van dit jaar krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Ook koop, vrijstaand met garage, carpoort, grote tuin, woonkamer met 2 erkers en 5 slaapkamers. Zijn we heel blij mee dat we ons nieuwe huis hebben kunnen kopen, nu alleen ons oude huis nog "even" verkopen.....
Wij wonen in hoekhuis Beneden: ruime woonkamer, open keuken, een hal, wc, meterkast grote voortuin en achtertuin met schuurtje. 1ste verdieping: hal, badkamer met bad en douche, 3 ruime slaapkamers met inbouwkasten, vaste trap naar zolder 2e verdieping: Hal, kamer voor de wasmachine en droger ect. en nog 1 slaapkamer. Leuke buurt woon zelf op een stuk waar geen auto's langs rijden. Veel kindergelegenheden zoals speeltuintje voetbalveldjes kinderboerderij en bossen. Vlak bij de basisschool en middelbare school ideaal en rustig wonen hier!!
Precies zoals wij: wij hebben 3 kindjes en wonen ook sinds maart bij mijn schoonouders in. Iedereen heeft een eigen slaapkamer en wij hebben zelf ook een woonkamertje met bankstel, tv, koelkastje en tafeltje. Bevalt prima tot dusver.
wij huren een woning in de particuliere sector. 3 verdiepingen 5 slaapkamers badkamer met lig bad en een voor en achtertuin
We wonen nu in een app. met 2 slaapkamers, grote woonkamer, half open keuken en heel groot terras maar we gaan binnenkort verhuizen naar een leuke eengezinswoning met redelijke ruime woonkamer, open keuken, 3 slaapkamers, leuke badkamer, ruime zolder en voor en achtertuintje!
Wij wonen in een verbouwde jaren 30 koopwoning (2 onder 1 kap) met veel authentieke details. Granieten vloer, kamer-en-suite, paneeldeuren enz. We hebben een heerlijk ruime woonkamer van 45m2, 5 slaapkamers en een heerlijke tuin. Voorlopig wil ik hier niet meer weg!
Ik woon op kamers met mijn meisje. Mijn nieuwe vriend woont in hetzelfde huis dus hebben we toch een beetje 2 aparte ruimtes.