Hoe woon jij ?

Discussie in 'De lounge' gestart door WenT, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Moet toch ergens mee patsen.:D

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Helaas wonen wij op een flat, 4 kamers, ligbad en daktuin. Ligbad was ik vooral heel erg blij mee:D, dat heb je eigenlijk niet zo vaak bij een huurflat.
    Daktuin heeft een speeltuintje en een grasveld, is gebouwd op onze parkeergarage waar we dus ons eigen parkeerplaats hebben.
    Het liefst heb ik een huisje met een tuin, maar het is nu even niet anders. We hebben wel een heel groot balkon, dus voor nu is het oke. Maar ik ben met mooi weer echt een buiten mens, dus baal nu heel erg dat we geen tuin hebben.

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou pats maar lekker hoor met je danszaal:p

4. Ik woon in een maisonettewoning. 2 slaapkamers,zolder,woonkamer,keuken en toilet.

5. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Wij zitten vollop in de verbouwingen van ons eerste huisje. Een gezellig rijhuisje met (voorlopig) 2slaapkamers, grote zolder, openkeuken en gezellig stadstuintje.
    Normaal zou het klaar moeten geweest zijn tegen dat de baby er zou zijn, maar door wat tegenslagen zal het voor deze zomer zijn.

Ondertussen wonen mn vrouw en ik in bij mijn moeder. Heel gezellig en heel gemakkelijk zeker nu ik met BI plat lig en mn partner veel gaat werken. Overdag is mn moeder thuis en savonds gaat ze slapen bij haar vriend, dus eigenlijk zitten we hier wel rustig en het is goedkoop.

x

6. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Wij wonen niet zo apart. We hebben een tussenwoning met voor en achtertuin, een redelijk grote woonkamer en aparte keuken, 3 slaapkamers, badkamer en een riante zolder. Niet speciaal maar we wonen er wel perfect (vlak bij een natuurgebied en in een kindvriendelijke omgeving). Wil er eigenlijk nooit meer weg.

7. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij wonen in een ruime tussenwoning met voor- en achtertuin. Momenteel zijn we beneden aan het verbouwen. Muurtje eruit gebroken, alles opnieuw gestoffeerd en een grote nieuwe keuken. Boven hebben we 3 slaapkamers, een badkamer met ligbad en aparte douche en een grote zolder waar in de toekomst eventueel nog 2 extra slaapkamers gerealiseerd kunnen worden mochten we die behoefte hebben. Voor nu gebruiken we de zolder eigenlijk alleen om de was te doen.

Hebben in ieder geval niets te klagen! Leuke buren, kindvriendelijke buurt, nu het kindje nog.... :)

8. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Ook wij hebben niets te klagen. We wonen een een ruime eengezinswoning met voor-en achtertuin. Er zijn 6 slaapkamers en een badkamer.
    Er zijn heel veel kinderen in de buurt dus elke middag zijn mijn koters aan het spelen met het hele gezelschap.
    En...niet geheel onbelangrijk, we wonen 5 min rijden van het strand.

9. wij hebben een ruimen tussen woning eensgezins en daar naast een 2e huis.. onze vouwwagen.. mag k graag in vertoeven in de zomer..

10. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    op de boerderij..

vorig jaar april zijn we in een nieuw voorhuis gaan wonen en is t oude gesloopt..
    We wonen nu best riant.. helemaal vergeleken met de oude situatie..

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij wonen in een huis wat vroeger een hotel was, gekke kamerindeling dus :) Er zit een winkelruimte aan vast (was vroeger een kapsalon) wat ik heb omgetoverd tot een prive-ballorig :D Sterre en ik zijn er super blij mee :D Ik train daar veel en zij kan lekker spelen :)

12. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Wij wonen in een bovenwoning, huur.
    2 slaapkamers, woonkamer,toilet/douche en keukentje.
    En we hebben een balkonnetje, lekker met dit weer:D

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wij wonen nu tijdelijk ( dalijk alles bijelkaar 3 jaar ) in een huurhuis maar we zijn bezig met een huis te bouwen.de afbeelding hieronder is NIET ONS HUIS. maar het lijkt er erg veel op alleen hebben wij een donkere steen en een plat dak. ( dus het dak wegdenken) verder exact bijna hetzelfde;) op details na natuurlijk

Deel Deze Pagina