Babyfotoboek maken, waar de grens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hallo dames,

ik heb nog steeds geen babyfotoboek van mijn eerste gemaakt. Probleem waar ik steeds op stuit: waar leg ik de grens? Maak ik een boek van de eerste weken, de eerste maanden, het eerste jaar?
    Wat hebben jullie gedaan?

En welke tips hebben jullie nog meer om er nu toch echt eens werk van te maken?

2. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Ik heb een digitaal babyfotoboek van zijn eerste jaar gemaakt, dit inclusief de foto's van mijn groeiende buik(elke maand 1) tot en met zijn 1ste verjaardag.

Ik ben er ook wel een tijdje mee bezig geweest, en ik heb hem net 2 maanden klaar en hij wordt nu al bijna 2! Maar ik wil er van elk jaar 1 maken, dus moet nu snel beginnen.

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb een fotoboek in de zin van dat ik de foto's afdruk en zelf inplak. En ik heb geen grens:) ik heb van het eerste 1 1/2 jaar nu 4 boeken vol.:):)

4. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ik maak albums altijd bij een online warenhuis;) en "begrens" vooral door naar de omvang van het album te kijken. Het eerste album heb ik tot een half jaar laten lopen, omdat dat al zo dik was met al die foto's. Nu denk ik dat ik een album van 0,5 tot 1,5 maak. Heb nu wat minder foto's.

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik heb een boek gemaakt van de eerste 3 maanden en een van het eerste jaar.
    Ben nu bezig met het 2e jaar maar moet zeggen dat het 1e boek het makkelijkste ging.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik maak alleen:

Het eerste jaar.
    De verjaardagen
    Foto's met een speciaal verhaal. Ik schrijf alle leuke en bijzondere dingen op en zoek daar een foto bij. Bijvoorbeeld Isabella knutselt heel graag vanaf 2 jaar. En daar dan een foto bij.

Meer niet.

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik heb een album gemaakt van de eerste 6 maanden.
    Ben nu bezig met een album van onze eerste vakantie met z'n drietjes. Dat was in maart maar het schiet niet op. Ik moet echt even doorpakken! ;)
    Daarna wil ik een album maken van 6 - 12 maanden.

En verder? Geen idee!

8. tulip

tulip Niet meer actief

volgens mij ben ik niet normaal.:)

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    eerste jaar heb ik fanatiek gedaan, ook op ontwikkeling en afgelsoten met een grote verjaardagsfoto. De rest is hobby, daar zit voor mezelf geen druk achter!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Nee ik denk het ook, :D

11. tulip

tulip Niet meer actief

:p:p:p

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dan ben ik ook niet normaal.:D maar dat wist ik eigenlijk wel.

Ik heb een babyboek waarin alle eerste dingen staan. Plus foto's natuurlijk en heb van elk jaar wel een boek vol. Nu merk ik wel dat ik vanaf 3 jaar minder foto's plak. Maar alle drie de kids hebben 3 boeken vol van hun eerste 2 jaar.

Ik vind het gewoon super leuk om te doen.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben een klein digitaal album van de 1e 4 maanden en een groot digitaal album van het hele 1e jaar.... maar oooh wat was dat nog moeilijk, je maakt zó ontzettend veel foto's...

Van 1 - 2 wil ik er eigenlijk weer één.. ze wordt bijna 2 dus ik moet hard aan de gang met uitzoeken. Hoewel minder bijzondere dingen, heb ik nog wel héél veel foto'.s...

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb een digitaal geboorteboek gemaakt, daarin staan foto's van de test, echo's tot aan de kraamweek.

En ik heb een fotoalbum en daar komen foto's in van geboorte tot haar eerste verjaardag.

Alleen moet ik die laatste nog maken, leuk hoor een digitale camera maar pfffff zoveel foto's kan niet kiezen;)

Ook heb ik nog een boek waar dingen in staan zoals haar eerste tandje, stapjes etc.

En dan ook nog haar beebiesite hahaha soms een hele opgaaf om alles bij te houden:p

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik maak veel foto's en eens in de zoveel tijd bestel ik de mooisten en die plak ik zelf in. Ik stel geen grens. ik heb van mezelf van vroeger ook veel boeken tot ik ongeveer 14 was denk ik (daarna maakte ik zelf nog weleens wat foto's).

16. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Ik ben toevallig nu 2 dagen bezig met het fotoboek te maken van ons keano..
    Ik doe het eerste jaar in 1 boek en doe het via de ah fotoservice..
    Ik vindt het leuk om te doen..
    Alleen ik vind het wel een beetje moeilijk om te doen..
    Al die foto's na lopen brengt natuurlijk veel herriningen naar boven en heb al weet wat traantjes laten vloeien:Dje beseft dan pas echt hoe hard het gaat..Tijd voor een tweede haha:D:D

17. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb 4 fotoalbums van mijzelf
    van 1 tot 12 jaar geloof ik gewwon de leukste foto's enz bvb verjaardag dagjes uit lekker spelen enz enz

18. Ik heb het 1e album ook vol.. Die loopt tot 4 maanden!
    En ik heb alweer zooooveel fotos gemaakt, en volgende week gaan we op vakantie dusja.. Ik denk dat ik tot 1.5 jaar ook wel 3/4 boeken heb hoor! Ik vind dat geweldig :D

19. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik maak ieder jaar een album. Het album van zijn geboort tot zijn eerste verjaardag is wel groter en dikker dan dat van zijn eerste tot zijn tweede verjaardag. Maar vind het wel fijn om het zo bij te houden.

20. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik ben nu bezig met een fotoboek van het 1e jaar (inclusief zwangerschap). Ik vond dat zo'n bijzonder jaar dat ik er ook een bijzonder boek van heb gemaakt, met gedichten en teksten van liedjes.. Het boek is nu zo'n 50 blz denk ik..

Deel Deze Pagina