Zoals het onderwerp al zegt heb ik continue drang om te poepen. Wanneer ik dan op het toilet zit komt er niets. Ik ben inmiddels 32 weken en heb het nu zo'n anderhalve week. Voor mijn ijzertekort slik ik ijzertabletten en weet dat je daar moeilijk van naar het toilet kunt gaan. In het begin bleef het dan ook wat langer uit dan normaal en kon ik 1a2x per week, terwijl ik normaal iedere dag minimaal wel 1x kon. Maar nu voelt het wel alsof ik ieder uur kan gaan maar er komt niets Hebben meer mensen hier last van? Ik moest al vaak op staan tijdens mijn werk gezien ik erg vaak moet plassen, maar nu komt dit er ook nog bij Iemand tips?Lauw water en kiwi's helpen helaas niet.
Ik heb hier ook last van! Maar dan in vlagen voelt het alsof er een ongelofelijke druk komt te staan zeg maar.. Over het naar de wc gaan wat mij in het begin van m'n zwangerschap heel erg heeft geholpen waren verse vruchensmoothies met lijnzaad erin. Dan deed ik meestal een avocado, blad spinazie, een banaan en fruit naar keuze in de blender en voegde lijnzaad toe en dan nog even blenden.. Meteen veel minder last van m'n darmen.. Misschien heb je er iets aan?!
Ik heb er ook last van maar ik denk dat het komt omdat de kleine al enorm is ingedaald. Bij mij helpt iedere dag s morgens 2 sneetjes peperkoek en dan moet ik rond de middaguren. Xxx
Vorige week bij de gyn geweest en vertelde dat onze meid ook al aan het indalen is (was toen nog niet volledig) Misschien dat ze letterlijk op de darmen ligt/duwt. Morgen ook maar eens peperkoek proberen, hopen dat het helpt!