Hoe word deze naam hier uitgesproken?

Discussie in 'Babynamen' gestart door stral, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    VerAnika met een A vind ik echt afschuwelijk... Als je het makkelijk wil maken, zou Veronique mijn inziens een goede keuze kunnen zijn...

2. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een dochter met -que op het eind.Eigenlijk wil ik geen herhaling in namen.:)Maar bedankt voor je mening:p

3. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    Zou ook Vera-nika kiezen of veranieka dan krijg je wel de na druk op I

4. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Moeilijk he.... Wij krijgen ook een meid en zijn dus ook op zoek naar een Russische meisjesnaam (papa is Russisch). Alysa stond bij ons heeeeel lang op 1, maar ja wat je zegt hoor je deze naam steeds vaker.
    Wij gaan nu voor Yelena (kan natuurlijk nog wijzigen, met onze zoon ook 3 x gewijzigd hahaha)

andere Russische namen die ik ook mooi vindt:
    Vera
    Anna
    Katja
    Julia

Succes met het kiezen. Denk dat Veronika echt op z'n hollands uitgesproken zal worden hier. En een andere spelling vind ik niet mooi.

5. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh succes met uitzoeken.Ik hou niet van korte namen.En hoef ook niet per se russisch.Maar Veronika vind ik gewoon leuke naam.
    Julie vond ook altijd lieve name.Maar die staat op top 3.Ik ben toch aan iets apart toe.

6. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Mijn vriend kwam ook nog met Xeniya. Ik vind het minder maar is wel apart en je spreekt het ook uit zoals je het schrijft...

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Alyssa is ook een leuke naam en wat gangbaarder.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Een tjechische kennis van me heeft ook een kindje wat Veronika heet, hij woont nu weer in Tjechië, daar spreken ze dat ook totaal anders uit, maar alle Nederlanders blijven VerOnika zeggen, gaat er echt niet in dat ze het anders uitspreken.

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik zou het goed uitspreken.
    Maar ik spreek Russisch:D
    Manlief is Rus.

Deel Deze Pagina