Nou, dat betwijfel ik ten zeerste.... Cliniclown lijkt me u op het lijf geschreven :-D Laten we Jan inschakelen...misschien kunnen we een vacature maken?
Nou ik verkoop niets! En zeker dat niet! Is helemaal niet leuk om te verkopen! Dan liever gelnagels en nailart ))) Verder klopt alles hier nog goed... hartje gaat stevig... klokje tikt en slaat... Nee alles perfect hier
Tja... het is heeeeelemaal offtopic inmiddels.. maar een beetje lol in dat stressen van wel of niet zwanger moet je hebben... toch? Zoals ik het begrepen heb, heb je meer kans dat je geen modje wordt dan wel ))) Als je wel modje wordt moet je die dag ook een staatslot kopen hahahahahahahahaha LOL
Dank je Iris, voluit moderator mag ook hoor Hoe gaat het met je zwangerschap? Ik zie dat je ruim de helft voorbij bent, gaat snel he? Nog even en dan ben je echt mama! Groet van Kiki
Heb net even jullie berichtje's gelezen. Het is wel lachen hier met jullie ! \/ Groetjes, NOD 14 NOV. 28-25-27-25-26-26-?
Ja idd.. of moderator, maar ik begrijp dat het een lang woord is om steeds te typen. Ik vind modje klinken als: *wah mot juh* Jaaa gaat goed Kiki. Af en toe een beetje ziekjes, maar...over all weinig te klagen en wacht ik rustig af