Hoi ik heb een suggestie: Wat zouden jullie zeggen als zich hier een acapuncturiste aan het team zou toevoegen? Ik heb er een die misschien wel interesse heeft! Ben benieuwd! Liefs Marjo
wat heb je daar nou aan op afstand? die moet toch naaldjes prikken? plus: gaan wij niet over het team?
Dit is toch nog steeds een zwangerschapspagina?! Wat heeft acapuntuur daar dan mee te maken. En ik kan natasja alleen maar gelijk geven.
Sorry hoor! Was maar een suggestie! Vroeg alleen maar naar jullie mening hoor! Meer niet! En er wordt gezegd dat acapunctuur een gunstige invloed kan hebben op zwanger worden, dus....
Haha, nou ik weet zeker dat mijn acupuncturist zou zeggen dat behandelingen via internet erg moeilijk zouden zijn . Het enige wat een acupuncturist hier zou kunnen zeggen is of bepaalde kwaaltjes/aandoeningen baat zouden hebben bij een acupunctuurbehandeling. Lijkt me dus wel erg eenzijdig. Je gelooft erin, of niet... Ik wel. Ben ervan overtuigd dat het mij geholpen heeft. En dat het ook baat kan hebben als je last hebt van bepaalde dingen. Maar een acupuncturist of het forum, nee... ik weet zeker dat dat geen enkele zin heeft. Mijn advies: bezoek er gewoon eentje die aangesloten is bij de NVA (Nederlandse Vereniging voor Acupunctuur). En let op... want ik weet dat er ook een hoop kwakzalvers bij zitten. Groetjes, Josien