nav andere topic... hoevaak drink jezelf? hahaha ik eigenlijk nooit. maar sinds deze week elke dag al een heerlijk koud flesje jupiler op. zo lekker na de bevalling
Ooooooh man je bent gewoon bevallen joh, mij hemel ik leef echt onder een steen ofzo!! Haha Ik ga je nog pben, van harte meid! En ik drink nooit haha.
bij mij verschilt het.... soms een hele week geen druppel.. soms 3 keer in de week een wijntje.. vooral na een drukke dag vind ik het heeeerlijk om zo voor het eten even aan de eettafel een wijntje te drinken.. zo knus
Zelden. Soms alleen als ik met mn vriendinnen afspreek dat ik dan een wijntje meedrink ofzo. Maar thuis sowieso nooit.
Sinds de geboorte van mn zoontje echt nog maar zelden! Zodra ik 1 glaasje neem, komt de vermoeidheid naar boven, en stort ik meteen in en wil ik slapen... $ Misschien van de zomer weer, terasje en wijntje
1 A2 keer per jaar max. Wel meteen goed, veel en sterke mixen waarvan ik 3 dagen moet bijkomen. Kindjes zijn dan ook logeren die nacht
Hetzelfde als mijn man meestal, dus zo'n 2 à 3 glazen gemiddeld per week, soms een glaasje meer, maar eerder minder, sommige weken ook niets.
Ik kan er niet echt een gemiddelde uit halen hoor. Er zijn weken dat ik helemaal niets drink, maar ik kan ook zo een fles wijn in een weekend (of zelfs een avondje) weg tikken. En ja, dan ben ik nog heel goed aanspreekbaar In de zomer drink ik vaak wel wat meer, een wit biertje, een roseetje bij het eten, 's avonds lekker aan de wijntjes of we doen gek en gaan cocktails maken in de achtertuin