Hoe worden de cadeautjes bij jullie bezorgt op pakjesavond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbeer2, 23 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    dit jaar snapt ze het nog niet heel erg, dus we zetten de cadeaus gewoon in de garage (opa en oma en oom en tante kunnen daar dan ook de cadeaus neerzetten). En dan halen we het gewoon op en zeggen iets van 'o piet is langs geweest' of we laten haar ff mee lopen.
    Volgend jaar zetten we het daar weer neer, maar dan komen sint en piet langs en die nemen het dan in de loop mee.
    Iemand langs laten komen om op het raam te tikken kan hier niet. de helft van onze tuin is aan de achter en zijkant waar geen ramen zijn, en de voortuin en zijkant waar je wel kan komen hebben we grote ramen waar je niet ongezien langs komt. Of we laten de oma van dochter haar vriendje ff bellen dat ze zag dat piet bij huis vriendje is langsgeweest en dat ze denkt dat ie de cadeaus daar heeft gebracht (oma woont in dezelfde straat als vriendje) en dat ze het raar vindt dat ie niet naar ons ging. En dan gaan we ff kijken en kan man ondertussen de caeautjes zelf ff in de kamer zetten Ofzoiets. Ga ik me volgend jaar wel in verdiepen haha

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

mijn moeder zei altijd, ik.ga even.naar de kippen. Die waren achter het huis. mijn moeder ging gewoon via de poort naar de voordeur.bonsde hard op de voorddeur. Wij helemaal oooooo sinterklaas.. wij snel.de deur open doen, stond daar de zak. snel in de straat kijken of fe sint en piet er nog waren. wij waren er helemaal vol van, waren we allang weer vergeten.dat onze moeder nar de kippen was

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben zelf erg blij met het Sinterklaasjournaal. Mijn moeder neemt namelijk een aantal cadeaus mee en nu kan ik gewoon een briefje maken dat het in haar auto ligt. Paar klein dingen zal ik avond vantevoren in de zak in de meterkast verstoppen. Daar komt hij niet dagelijks.

Deel Deze Pagina