Hoi lady's ! Wie herkend dit? Ik ben inmiddels 33+1 en ik moet sinds een week ontzettend vaak naar de wc voor ontlasting. Zo rond de 8x per dag ofzo. Het is niet dat ik aan de dunne ben. Maar de ontlasting is ook niet gewoontjes ofzo. Heb het idee dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is en zich reinigd ofzo. Maar als ik op google in type dan krijg ik alleen maar te zien dat dat een teken is dat de bevalling zich aankondigd. En veel dames zijn ook vlak daarna bevallen. Ik kan het me van mijn eerste dochter ook wel herinneren.. nu maak ik me toch wel een beetje zorgen. Zou wel veelste vroeg zijn om te bevallen.
Heb je overlegd met de verloskundige? Het is nu overdag...dus heeft niemand er "last" van dat je belt. Dat je je zorgen maakt, misschien kunnen zij je eea uitleggen, even checken of geruststellen?
Ik heb dit ook gehad bij de zwangerschap van mijn dochter, ook ro D die termijn. Uiteindelijk ging dat over en ben ik bevallen 16 dgn over tijd! Bij mij dus een positief verhaal! Maar ik had hetzelfde gelezen als jij, heb toen wel de VK gebeld en mocht langskomen voor extra controle. Toen heeft ze gevoeld en bleek alles nog pot dicht te zitten. Gaf mij geruststelling.
Ik heb dat ook telkens als ik wat eet of drink dan moet ik wel en het is gewoon normale ontlasting...: Ben nu 30 wk,, verder ik heb me eigen niet in verdiept wat het zou kunnen betekenen.
Bedankt voor jullie berichten. Ik heb volgende week controle dus ik wacht het af. Als ik me er echt heel ongerust over ga voelen dan bel ik gewoon. Maar ben gewoon erg benieuwd naar ervaringen hierover.