Hier meestal vrolijk brabbelend, zeker s'ochtends! Zodra we dan binnen komen krijgen we een gigantische glimlach. Als het haar te lang duurt (15 min of langer haha) dan gaat ze wel jengelen
Hij ligt altijd gezellig te kletsen en als je dan zijn kamer binnen komt krijg je een stralende lach van hem
Meestal wordt hij kletsend wakker en zit hij lekker in zijn bedje te spelen. Als hij huilend wakker wordt is hij nog moe en niet te genieten
Het wisselt soms is hij nog moe en dan huilerig en is er niks goed Maar als hij goed heeft geslapen dan brabbelt hij wat af en roept hij mama
Ja ze slaapt smiddags nog een keer van 13u tot 15u ongeveer. Is dat erg veel totaal ? Maar soms lijkt het net of ze dat slaapje ook niet meer wilt, dus zitten nog een beetje te zoeken hoe of wat. Vandaag heeft ze het middag dutje niet gedaan en morgen ook niet omdat we dan weg zijn en ze helaas nergens anders slaapt dus ben benieuwd.
Hier jongste 9 maanden altijd huilend/mopperend wakker. 1x werd hij kletsend wakker erg lief. Maar ja zodra hij wakker is wil hij er meteen uit. Net zoals z'n zus van 2,5. Het verschil met z'n zus is dat zij gewoon uit bed kan komen en naar ons toe komt zodra ze wakker is. Ook zij wil niet alleen wakker in bed liggen. Helaas lijkt me heerlijk kletsende kindjes in hun eigen slaapkamer en zo rustig wakker worden
Ons kleine meid wordt vanaf haar geboorte vrolijk wakker. Nu als ze wakker wordt ligt ze eerst rustig in haar bedje, dan gaat ze opzoek naar haar knuffels gaat daar eventjes mee spelen en dan na ongeveer 15min gaat ze ons roepen. Maar huilend wakker worden is een keer gebeurd toen leek ze een nachtmerrie te hebben want ze had haar ogen nog dicht. Na wat gewiegd te hebben viel ze weer in slaap. We mogen niet klagen met onze wekker, die ons eerst eventjes laat snoozen wahahahha
Hier wisselt het nogal.. Overdag wordt ze brabbelend wakker... Als ze snachts wakker wordt dan is het huilend en meer paniekerig. Smorgens heeft ze de ogen nog niet open en roept al fles! haha
Hier eigenlijk altijd brabbelend. Als ik dan op zijn kamer kom dan zit hij rechtop met Woeffie in zijn armen 😊
Als ze genoeg geslapen heeft wordt ze heel rustig wakker en gaat ze meteen rechtop zitten om te gaan spelen/praten. Wordt ze wakker uit bv een nachtmerrie/droom of van veel lawaai dan is het heel hard huilen en gillen.
9 vd 10 keer gaat ze lekker spelen in bed als ze wakker wordt. Ik weet ook nooit hoe laat ze wakker is geworden, omdat ik vaak pas wakker word als ze gaat jengelen. De keren dat ik al wakker ben en op de babyfoon kijk (met camera) is ze gewoon lekker aan het spelen (en geen idee hoe lang ze dan al wakker is).
Ze wordt zowel 's ochtends als 's middags eigenlijk vrolijk wakker, ligt lekker te babbelen en zingen in haar bedje. Huilt zelden. Echter; vanaf het moment dat je haar kamer op komt om haar te gaan pakken verandert ze in een loeichagerijnig monsterje! Het enige wat daartegen helpt is er wat voeder/drinken in gooien, maar omdat ze zo chagerijnig is weigert ze ook dat. Daar kun je dus soms best een tijdje druk mee zijn. Ze is nu net 2, trouwens.
Hier was het in begin ook altijd huilen gewoon omdat ie wakker werd en niet wist waar wij waren. Toen ging ie vanaf jaartje ongeveer over op wat brabbelen maar daarna ook al snel over op huilen. Nu heb ik zelfs momenten dat ik hem al tijdje hoor zingen en kletsen en dan zegt ie "nee mama!"oftewel ga weg ik wil nog niet uit bed
Vrolijk en babbelend, sinds ze kan staan wordt ik altijd begroet Door een lief meisje dat rechtop in haar slaapzak in bed staat met een enorme big Smile
Ik heb geen idee hoe lang zoontje dan al wakker is maar ik weet altijd dat hij wakker is zodra hij gaat jengelen. Ik denk dat hij dan al een tijdje wakker is maar hij maakt geen geluidjes behalve dat ik soms de spenen door het bed hoor gaan en hij ze op de grond gooit. Hij is wel altijd vrolijk zodra hij mij ziet dan verschijnt er een smile van oor tot oor.
hier een babbelaar. liep vanochtend haar kamertje in, roept ze hard: KOEKIE!!! hihi soms wat jengelend, maar meestal heeft ze een vrolijke bui.