Wie heeft er ervaringen met deze camera? Ben van plan om die zelf ook te kopen. Was aan het twijfelen tussen de nikon d5000, sony a450 of de sony a550. Voor diegene die zo'n camera hebben, is dit een verstandige keuze. Wil zelf wat meer met fotografie doen, foto's van de kids maar ook bij mensen thuis fotograferen of op locatie ofzo. Is dit dan een goede camera? Want wil niet zoveel geld erin steken om over 2 jaar erachter te komen dat dit het toch net niet is.
Sony a500 is prima heb ik ook! De 550 heb ik niet echt de specificaties ed van gelezen. Maar zou ook wel een prima toestel zijn. De 450 is ook prima, t zijn eigenlijk allemaal prima toestellen, alleen heeft de een net dit voordeel, en de ander net dat.. Sony a500 is alleen wel vrij groot, maar dat vond ik juist handig, gewoon ff passen in de winkel en welke lekker in de hand ligt nemen. Al blijf ik bij mn punt, dat als je net gaat oefenen, je beter met een wat luxere compact kan beginnen, dan met een spiegel reflex (Eigenwijs is ook wijs hé haha)
Ik heb een spiegelreflex van olympus, deze maakt ook hele mooie foto's en is een uitgebreide camera, zelfs zo uitgebreidt dat ik niet eens weet nog waar alle knopjes voor dienen haha. Mijn vorige camera was een sony en deze was ook prima.
nou zeg, heb ik wat aan . al denk ik wel dat ik bij de keuze blijf van de sony. Werd net gebeld door een fotograaf waar ik een camera had laten komen van nikon, die was daar in de aanbieding met een 18-55 lens. Al heeft de camera zelf geen auto nog wat in de body zitten maar alleen in de lens. Bleek dat die lens niet op voorraad was en hij had wel een andere lens maar daar zat die trilling weer niet in, maar die mocht ik dan hebben voor de aanbiedingsprijs van de orginele lens zeg maar. Maar ja wat heb ik daar dan aan als die functie er niet in zit die ik wel nodig heb... Dus denk dat ik dan voor de sony ga, maar ben nog aan het twijfelen tussen welke .
Ik denk dat de camera's waar je naar kijkt dicht bij elkaar staan, zelf ben ik meer een Nikon fan maar dit is zooo afhankelijk van wat je zelf fijn vind. Ik zou je adviseren om eens naar een winkel te gaan en de camera's vast te houden en te proberen in de winkel. Kijk wat jij lekker in je handen vind liggen, hoe makkelijk je de functies kan gebruiken etc
ik heb vorige week een nieuwe spiegelreflex gekocht. Ben helemaal voor de olympus e-620 gevallen. Wat een geweldig ding! Kantelbaar lcd schermpje, erg handig bij het maken van foto's van de kleine. - beeldstabilisatie zit in de camera, handig! - veel artfilters in de camera - kleinste spiegelreflex Oh ja, 1 tip: bestel via kamera-express.nl Daar zijn ze echt het goedkoopst!!!!
Hier ook een Nikon fan omdat toch altijd de beeldkwaliteit van Nikon (en Canon) beter is dan die van de andere merken. Heb je al wat reviews gelezen op internet over deze camera? Als die positief zijn, je camera binnen je budget past en je hem lekker in de hand vind liggen zou ik zeggen.....doen!
beeldkwaliteit van nikon/ canon is niet beter. Ze zijn allemaal goed. olympus is ook zeer goed op foto gebied (en dat zeg ik niet omdat ik een olympus heb)
Ik heb, na uitgebreid speurwerk en recenties, gekozen voor de canon eos 500d. De 450d was in de aanbieding, maar die had toch weer mindere dingen in mijn optiek dan de 500d. Je moet gewoon een beetje speuren en zoeken en kijken wat het beste bij je past. Maar volgens mij heb je je camera al
ja precies, gewoon naar een winkel gaan en er een paar uitproberen. Dat is het beste wat je kunt doen.
Ik heb dezelfde en het is echt een superding, ben er erg tevreden over Maakt hele mooie foto's en ben nu bezig om foto's te gaan bewerken met een bewerkingsprogramma dat is ook heel mooi werk en je kan er zoveel mee doen.
met welk bewerkingprogramma? Die erbij zit? Heb jij ook wel eens dat (vooral als het een beetje donkerder is) het toestel heeeeeel veel flitsen achter elkaar geeft, maar geen foto maakt?
jep heb idd de sony a450 gekocht, en kan er mooie foto's mee maken . Moet me er nog wel een beetje verder in verdiepen in wat hij allemaal kan, maar dat is ook niet in 1 dag te leren .