Inkomstenformulier WW

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door booboo22, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Beste UWV Webcare team,

ik heb momenteel alleen een basis WW uitkering met geen extra aanvulling en werk op oproepbasis sinds kort bij mijn voormalig werkgever.

Nu krijg ik een inkomstenformulier binnen waar ik mijn gewerkte uren en dagen moet invullen. dan staat er in het klein:

brutoloon per dag: u hoeft dat alleen in te vullen als u een toeslag van UWV krijgt(of heeft aangevraagd). Het brutoloon per dag, is het totale loon, inclusief eventuele toeslagen (maar exclusief vakantiegeld) dat u heeft verdiend met uw werk op die dag.

Moet ik nu wel of niet het brutoloon invullen???, ik weet niet wat ze bedoelen met toeslag?is dat extra bovenop je uitkering of bedoelen ze daar je WW uitkering mee?

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Booboo22,

Je wilt graag weten wat je op je inkomstenformulier van de WW moet invullen. Het brutoloon per dag hoef je alleen in te vullen als je een aanvulling op je WW-uitkering ontvangt vanuit de Toeslagenwet. Als je een toeslag ontvangt op je uitkering heb je hiervan een aparte toekenningbrief ontvangen.

Twijfel je of je een toeslag ontvangt? Neem dan even contact op met UWV-telefoon (0900-9294), de medewerker kan voor je controleren of dit het geval is.

Actuele informatie over de Toeslagenwet vind je hier.
    Ik wens je een fijn weekend.

Met vriendelijke groet,

Ella
    UWV Webcare Team

www.uwv.nl/webcare

Deel Deze Pagina