Dilemma na miskraam, hulp gevraagd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bo20, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haai lieve meiden!

Ik zit met een vraagstuk: 9 juni heb ik een miskraam gehad. Begin jullie had ik nog een licht postieve zwangerschapstest, toen ook bij de verloskundig geweest. Allemaal prima, geen nieuwe zwangerschap. 13 juli ben ik ongesteld geworden, ik dacht: yes, nieuwe ronde! Tijdens mijn vakantie ook goed geklust en waarschijnlijk ook rondom de eisprong. Nu zit ik vijf dagen voor mijn verwachtte NOD en heb ik, weer ontzettend dom natuurlijk, toch een zw. test gedaan. Deze is licht positief! Ik heb een trekkerig gevoel in mijn baarmoeder, last van diarree, geen eetlust en moe.. dus allemaal weer symptomen en ook het gevoel dat ik zwanger ben. Maar goed, nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet en kan denken. Voor het zelfde geld heb ik nog steeds HcG in mijn urine van de miskraam, wat nu bijna 9 weken geleden is. Hoe kom ik er nu achter of het een nieuwe zwangerschap is? En is het waarschijnlijk dat het nog steeds van de miskraam is?

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jeetje meid, wat vervelend... Hoe lang was je zwanger?

Ik had al na 2 weken geen positieve test meer maar ik was 6.3 weken zwanger geweest. Helaas tot nu toe geen positieve test meer gezien.
    Ik denk dat toch echt nog 5 dagen moet wachten. Als je dan niet ongi bent geworden weer testen! Veel prille zwangerschappen gaan voor nod nog mis, helaas....
    Máár ik denk dat jou streepje niet meer van de vorige zwangerschap is hoor!
    Alvast een hele voorzichtige felicitatie!

Liefs Cyntje78

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oh ik zie net dat je 5 weken zwanger bent geweest.
    Nou heel spannend hoor!

Liefs Cyntje78

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dank je wel wel voor je reactie! Ik had sowieso 4 weken er na nog HcG, toen ben ik me gaan richten op de vakantie en dacht ik, ik laat het rusten. Nu is het inmiddels 9 weken geleden .. maar is het zo onzeker! :S

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Volgens mij kan je tot 8 weken na je miskraam HCG in je plas houden... Jij dus nu niet meer...

Denk dat als je test over 2 a 3 dagen donkerder is je toch echt hartstikke zwanger bent (opnieuw :D)

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ahhh ik hoop het zo! Vindt het wel echt super spannend! :D

7. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Volgens mij is het zelfs zo dat je ook pas weer echt ongesteld wordt als je HCG uit je lichaam is of al sterk aan het verminderen is. Ook heeft de gynecoloog tegen een vriendin van mij gezegd dat je na een miskraam toch wel iets vruchtbaarder bent dan anders dus het zou goed kunnen dat je weer zwanger bent, Ik zou op mijn NOD een nieuwe test wagen want zoals cyntje78 ookal schreef, veel prille zwangerschappen gaan nog mis voor de NOD. Had je nu geen test gedaan dan had je gewoon ongesteld geworden nu zou je weten dat het ws een miskraam is. Maar ik ganuurlijk hard voor je duimen dat de treep straks nog beter te zien is!!

8. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Bo,

Ik denk toch dat je zwanger bent hoor...
    Vooral omdat je al een keer ongesteld bent geweest na je miskraam.
    En jullie hebben geklust rond je vruchtbare dagen, dus ik denk dat jullie wederom misschien toch weer raak hebben gemikt ;).
    Het is nu inderdaad alleen een kwestie van over een weekje nogmaals testen en dan heb weet je het echt.
    Succes!

Grt Vanilia

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Over een paar dagen nog een keer testen en kijken of hij duidelijker wordt....
    Zo ja: dan ben je zwanger ;)
    Zo nee: misschien dan even bloed laten prikken?

Met welk merk heb je getest?

10. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk zomaar dat je best zwanger zou kunnen zijn! Volgens mij kan je niet ongesteld worden als je nog hcg in je lichaam hebt, dus van de vorige zwangerschap kan het niet zijn!

Succes!

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Bo: heb je inmiddels alweer getest of wacht je nu tot je nod? Ik hoop echt voor jou dat je nu zwanger bent en blijft.

12. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    En heb je nog getest??

13. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Ik denk dat je zwanger bent,
    Bij de vragen van de verloskundige op het forum staat als je een keer ongesteld bent geweest je geen hcg meer in je bloed hebt.

Heb ook een miskraam gehad, bij mij was eerst mijn hcg gedaald zo kwam ik er achter dat niet goed was. De test van mvm was heel licht en volgende dag kwam alles eruit.
    Zijn gelijk weer aan de klus gegaan, en heb nu weer steken in mijn lies en soms een ongi gevoel terwijl het nog 12 dagen duurt.
    Heb wel nog een test gedaan en die was echt negatief.

wanneer ga je weer testen? Hou je ons op de hoogte!
    Duim voor je

14. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zie dat je zwanger bent! gefeliciteerd meis! Spannend he, vooral als je al een miskraam hebt gehad! (ik weet er helaas alles van, ik heb 2 miskramen gehad en ben nu ook zwanger)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd moet dit wel een nieuwe zwangerschap zijn aangezien je weer ongesteld bent geweest na je mk!

Deel Deze Pagina