Ik wil net even mn mail checken en krijg ineens bericht dat ie geblokkeerd is. Ben er gisteren nog op geweest, dus kan pas sinds vannacht zijn. Wat moet ik hier nou mee? Zou ik echt mn telefoonnummer in moeten voeren? Vind dat een beetje raar?? Iemand ervaring mee?
hoi!! rot he! had het laatst ook, moest al mijn gegevens invullen inclusief emailadressen van contactpersonen enzo, vond het beetje wazig en klonk niet vertrouwd, maar uiteindelijk toch gedaan, duurde even en na heel veel heen en weer gemail is het eindelijk gelukt om hem te debolkkeren... succes!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen!! Dit gaat je alleen maar geld kosten, is geen bericht van Microsoft. Hotmail is gratis en dat blijft het ook. Dit is wss een bericht van iets anders om jou je geld af te troggelen. Ga nog even voor je aan de google maar stuur absoluuut geen sms naar dat nummer.
Dit is wel een bericht van Microsoft. Had het laatst ook, heb m'n telefoonnummer idd ingevoerd, sms gekregen etc., hoop heen en weer gemail met de klantenservice e.d. en idd ik moest ook contactpersonen enzo doorgeven net als vlavlip. Uiteindelijk is m'n account weer gedeblokkeerd en werkt het weer als behoren.
Ben ik dan zo wantrouwig met het geven van persoonlijke gegevens en mijn telefoonnummer? Vind het allemaal maar raar namelijk. Ts sterkte hiermee!
Ga ze echt m'n telefoonnummer niet geven! Pas geleden zijn er via mijn hotmail ook mails verstuurd en na een tijdje werd m'n account ook geblokkeerd, heb een nieuw wachtwoord aangevraagd en kreeg een code die ik moest invoeren en probleem opgelost. Of je hebt je nummer al eens gegeven? Ik heb een ander e-mailadres opgegeven voor dit soort dingen.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ze vroegen bij mij alleen een mobiel nummer. Ik had nog een oud prepaid toestel liggen en da nummer heb ik gebruikt.
Dit bericht is wel van hotmail, je zou bijv ook een goedkoop prepaid kaartje kunnen kopen en dat nummer er invoeren, blijf je verder nog anononiem *** zie dat ik te laat ben met mn prepaid idee***
ook hier heb ik het nog niet zo heel lang gelden gehad. ook heel erg veel over en weer gemaild en uit eindelijk was hij weer actief.
Ik heb het een tijdje geleden ook gehad en heb het nu weer. Ik ben bang dat als het eenmaal gebeurd je de pineut bent want je blijft ermee zitten. Wachtwoord verander ik regelmatig nu en ook dat helpt niet. Zal wel een nieuw account aan moeten maken vrees ik.
ik heb 2 email adressen en bij eentje heb ik dus precies hetzelfde als wat jij nu hebt. gelukkig was dat mn rommel email dus eentje waar er alleen maar reclames en troep binnen kwam. ik heb er geen moeite voor gedaan om het te laten deblokkeren.
Mijn man had dat ook.. niet handig als je van alles op marktplaats hebt staan.. Wij kregen hem overigens ook niet terug, moest weet ik veel hoeveel gegevens doorgeven en nog geloofden ze niet dat het het emailadres van mijn man was.. Hebben maar een nieuwe aangemaakt..
ik heb het ook gehad, was alleen zolang geleden dat ik dat email adres had aangemaakt dat ik me antwoord op de geheime vraag niet meer weet.. ik kom echt met geen mogelijkheid me email meer in, ben ook op zoek gegaan naar een klantenservice van hotmail maar die kon ik niet vinden? kan iemand mij vertellen hoe ik daar kan komen?
Gewoon doen, had ik laatst ook. Wilde ook mn nummer niet doorgeven maar na wat rond gegoogled te hebben toch gedaan en het werkte weer. Wel een ander wachtwoord aan moeten maken. Ik kreeg voor deze melding heel veel ongewenste spam en verstuurde ze ook naar anderen automatisch. Hierdoor wordt het dus geblokkerd. Geen spam meer gehad of verzonden daarna.
Ook hier afgelopen week nog hetzelfde gehad. Alleen heb ik een alternatief emailadres waar een code naartoe gestuurd kon worden. Heb je die niet opgegeven, dan doen ze het via de sms.
Bedankt allemaal voor de antwoorden! Het is wel te vertrouwen dus? Ik heb nu de klantenservice knop gebruikt en moest daar van alles invullen. Heb nu het mail adres van mn man doorgegeven als alternatief waar ze contact met mij kunnen opnemen. Hopen maar dat ik het weer terugkrijg. Staan alle mailtjes eigenlijk nog in mn inbox als ik hem weer terugkrijg?
neem contact op met microsoft en vraag of die mail legitiem is.. en ga anders lekker over na gmail.. persoonlijk mijn favoriet
Dat hier dus ook gedaan en ik kreeg een mailtje terug dat ik hem dus niet terug kreeg.. Zal eens kijken of ik dat mailtje nog heb..