Afdeling verloskunde Isala klinieken Zwolle

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anne X, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne X

Anne X Nieuw lid

31 okt 2007
    3
    0
    0
    Onlangs ben ik in de Isalaklinieken in Zwolle bevallen. Daarbij is het een en ander mis gegaan, met name door gebrek aan ervaring van het personeel in opleiding waar ook weinig toezicht op was.
    Ik vraag mij af of dit een incident is of er meer structurele problemen zijn op de afd verloskunde in Zwolle. (In het laatste geval hoop ik namelijk dat er collectief actie ondernomen kan/zal worden - voor degenen na mij).
    Weet iemand hier meer vanaf?

2. Niet meer actief

ik ben aar ook bevallen,ze wisten twee weken van tevoren al dat kind te groot was,hebben mij meer da 32 uur aan laten modderen en toen kreeg ik een keer een keizernsee

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Tja, de één heeft goeie ervaringen met zwolle en de andere weer slechte!
    Mijn zus is in deventer en zwolle bevallen en zwolle vondt ze maar niks, ik ben in deventer bevallen en ook mij hebben ze daar 34 uur laten zweten terwijl ze wisten dat het een sterrekijker was en ik te nauw in mijn bekken was, desondanks geen klagen over deventer, verder was alles allemaal prima.
    Ik denk dat het er maar net aan ligt wie je treft en hoe druk het is.
    Vriendin van me is onlangs in zwolle bevallen en die vondt het ook helemaal geweldig daar, dussss....

Deel Deze Pagina