10 dagen overtijd en hou geen eten binnen =S voorteken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door daddys princess, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daddys princess

daddys princess Actief lid

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    ik ben nou 10 dagen overtijd en alles wat ik eet komt er gelijk weer uit... :(
    het was net zelfs zo erg dat ik een kopje groentesoep had gegeten(ik dacht lekker licht voor mijn maag) maar nee hoor kon alweer roepen om een emmer en als die binnen 1 minuut niet voor mij staat kan er geweild worden :confused: het damp sloeg er zelfs nog af..... sorry voor dat detail haha dus ik vroeg me af kan dit een voorteken zijn dat de bevalling binnenkort komt? had namelijk gelezen dat je lichaam zichzelf dan reinigt of ga ik gewoon ziek worden? :(

2. Niet meer actief

dit kan zeker weten een voortekn zijn van de bevalling,heb dat veel vaker gehoord dat vrouwen veel moesten spugen en vlak daarna bevielen

3. Samama

Samama Niet meer actief

Ik zou het niet weten, maar hoop voor jou dat het een voorteken is! ( Je hoort ook wel eens dat sommigen aan de diarree zijn de dag voordat ze bevallen )

4. Niet meer actief

ik denk dat je de dweil ook wel voor vruchtwaterbij de hand mag houden het klinkt echt alsof je snel gaat bevallen

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meid, ik verplaats je topic naar 'Eerste symptomen'.

Wil je erop letten dat je topics op juiste plek neerzet?

Groetjes,
    Josien

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dit zijn toch niet bepaald de eerste symptomen van een zwangerschap? Ze staat op het punt van bevallen! Sorry als ik het mis heb, hoor, maar ik denk dat ie hier juist niet helemaal op z'n plaats staat.

7. Niet meer actief

nee das wel waar eigenlik,misschien kun je t nog een keer vragen bij de bevalling?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahhaha josien heeft niet goed gekeken.
    Ik zet hem bij de bevalling.

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Volgens mijn pufjuf is dat idd een van de tekenen waaraan je kunt zien dat de bevalling er aan komt.
    Succes!

10. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Haha, ja 'overtijd' kan je natuurlijk op 2 manieren interpreteren... Daar zal het misverstand wel door komen!
    Anyway, ben erg benieuwd of de bevalling inderdaad heeft doorgezet! Anders nog even succes...

11. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Zou ze bevallen zijn?

Deel Deze Pagina