ik zit soms met het prbleem dat mijn dochter slaapt terwijl ik om 12 uur mijn dochter op moet halen van school ik heb ook niet altijd oppas hoe lossen jullie dit op?
ik woon in de stad school is ongeveer 15 min lopen vanaf hier en ik wil het ritme niet om verschoppen omdat mijn dochter dit wel nodig heeft
Poeh, dat lijkt me lastig zeg.. Ik weet dat mijn schoonzus de kleine thuis in bed laat als ze de andere kids naar school brengt, maar dat zou ik persoonlijk niet fijn vinden. Misschien kan je haar alvast in de kinderwagen te leggen slapen als je weet dat je om 12u op school moet zijn? Hoef je haar niet uit bed te halen, alleen mee te gaan wandelen.
die heb ik dus niet woon in de binnuhstad zijn allemaal winkels leuk wonen hoor in de binnen stad maar soms ook niet makkelijk nou jaik moet maar ff zien hoe ik dit oplos pffff
je bedoelt tussen de middag? gaat ze daarna weer naar school of is het alleen nog in de ochtend om te wennen...zo niet zou je dr mischien kunnen laten overblijven?
ligt je kleine nog in de bak van de kinderwagen? Als dat zo is dan kun je, als ze gaat slapen daar vast in leggen. Als je dan weg oet, kun je zo wegwandelen. Als ze al in het zitje zit..., misschien een andere mamma waar je oudste zich vertrouwd bij voelt vragen of die je oudste tussen de middag wil afzetten thuis?
Goed herkenbaar. Ik heb er zelfs soms twee die slapen / nog moeten slapen. Hier moeten de twee jongsten zich dan toch echt even aanpassen totdat we weer thuis zijn. En ik moet zeggen het geeft hier geen problemen. Ik denk ook dat je zelf er niet te moeilijk over moet doen, soms is het gewoon niet anders. Kwebbel
Hier geen school maar wel 3x per week psz waar ik om half 12 moet staan... taj dan moet de jongste zich even aanpassen. Nu inmiddels gaat het wel beter want die jongste wordt natuurlijk ook ouder maar toch. Soms is het lastig en sta ik daar idd met een hele vermoeide zoon op mn arm. Het zij zo. Hem alleen in bed laten (al dan niet met babyfoon bij de buren) vind ik geen alternatief
Ik zou je dochter in de kinderwagen te slapen leggen. Als ik iets moest doen en Isabella sliep rond die tijd legde ik haar gewoon in de wagen te slapen en kon zo weg. Hetzelfde als ik al in de stad was. Ik had een buggy doe kon plat. Een deken over haar heen, een deken voor de buggy en ze sliep als een roosje. Nu is het al een stuk lastiger. Maar ook dan slaapt ze eventueel in de buggy. Dat is nog maar 1 keer voorgekomen. Ik snap dat je haar niet uit haar ritme wil halen. Maar als ik moest kiezen tussen in de wagen slapen of haar alleen laten, zou ik het eerste kiezen
in de wagen wil ze niet slapen en dit is echt haar slaaptijd van half elf tot ongeveer 1 uur en ik woon in de binnen stad heb geen school om de hoek en iedere keer naar school lopen heen en weer is ook een gevlieg ach zal wel loslopen ik laat ze in ieder geval niet alleen thuis op bed liggen
tja dan zit er gewoon niets anders op dan haar wakker te maken en mee te nemen, hier had ik het geluk dat als het zo was ze gewoon even wakker werden maar gewoon weer doorsliepen en soms werden ze helemaal niet wakker en kon ik gewoon jassie enzo aantrekken.
is er geen andere moeder die je kindje op die donderdag bij je thuis af kan zetten? anders heb je niet veel keus dan je kindje te laten slapen tot je wegmoet. het is allemaal maar voor even. voor je het weet veranderen de tijden weer, zeker als je eenmaal bijvoeding gaat geven. het is soms even doorbijten. Groetjes, Miranda
dat is een goeie van mamavanukkie. is er niemand die bij jou in de buurt woont en die je eventueel zou kunnen bellen met de vraag of ze jou kindje thuis af kunnen zetten als de kleine slaapt?