ik heb een hele leuke dochter, En ze is de beste maatjes met de honden om soms gek van te worden ze geeft echt alles weg en dat weten ze, ik probeer telkens de honden weg te halen zodat ze even in haar stoel rustig kan eten maar ze gooit zo het hele bord op de grond en zo krijgt ze geen brood meer, voeren wilt ze niet ze wilt alles zelf doen.
ik snap je verhaal wel maar niet of je vragen hebt of gewoon je ei kwijt wil. iig lastig dat je dochtertje nu zo weinig binnen krijgt
Nou lijkt me niet goed. Honden maar op hun plaats houden tot ze klaar is met eten. Onze hond moet op zijn plaats als wij eten. Hij mag dan echt niet bij ons rondlopen en schooien.
Hier precies hetzelfde. Mijn knulletje is ook nogal gul... Hond blijft net zo lang in zijn mand totdat wij klaar zijn met eten. Dat er dan tussendoor af en toe een stuk soepstengel verdwijnt vind ik nog niet zo heel erg (als ik het niet zie dan he), maar tijdens het eten blijft hij op zijn plaats.
Je kan toch de honden wegsturen en je dochter verbieden ze iets te geven? Daar lijkt ze me oud genoeg voor. Iris weet al heel lang dat je met eten niet mag gooien /spelen.
Hier een hond die zooo dom is Nee hoor maar hij mag altijd pas wat pakken als wij het zeggen en doet dit gelukkig ook! Maar zoals de anderen zeggen, honden op hun plaats houden tijdens het eten! En dochtertje toch ook maar "aanpakken"
bij ons mogen ze ook niet schooien en hun blijven ook op de plaats of ik doe ze naar buiten ze, koekje tot liga als ik het niet zie ze geeft alles weg de honden mogen het niet uit haar handen pakken, op het momend dat zij de honden iets geef en ik zie het pak ik het af en dan krijgt ze niets meer.
Wij proberen Nick te leren, dat de hond alleen maar eten uit zijn eigen bak krijgt. Hij mag altijd helpen om de hond eten te geven. Dat vindt hij erg leuk. Tijdens het eten mag hij niks op de grond gooien, heeft hij ook wel even gedaan. Na het eten wordt de grond en de kinderstoel grondig schoongemaakt door de hond. Erg handig! succes
Hier probeert de hond ook te schooieren maar we sturen hem dan altijd terug in zijn mand. Kylian snapt het helemaal en weet dat er kindersnoepjes zijn en hondesnoepjes en mag de hond dus een lekkertje geven als hij zijn lekkers op heeft. Kinley is een stuk jonger en begrijpt het nog niet helemaal en mikt haar brood vrolijk op de grond want dan komt de hond en dat is toch leuk. Gelukkig hoef ik alleen maar NEE te schreeuwen (onze hond is oud en doof) en dan blijft hij er wel af. Ook tegen Kinley zeggen we dan nee, uiteindelijk zal ze het wel gaan snappen net als haar grote broer. Groetjes ANita