Volgens mij is mijn buikfoto in de crash verdwenen. Hierbij dus nog maar een keer. Foto met 38,6 wkn. Twee dagen voordat mijn zoontje geboren werd met een ks (ivm stuitligging)
Hier nog een foto van die fotoshoot Ik kreeg van iedereen te horen dat ik zo'n mooie buik had, en ik was er ook trots op hoor...
Ja, hihi, zie het nu pas...maar de foto is ietwat bewerkt door de fotograaf, dus vandaar denk ik... Thanks trouwens
dit is mijn buik `hoogzwanger` dit was 3 dagen voor de bevalling, ik lag opgenomen voor een dreigende vroeggeboorte en had volledige bedrust, dus vandaag liggend. ik ben ondanks weeenremmers etc. toch heel veel te vroeg bevallen (27 weken en 6 dagen), maar ik ben wel blij dat deze foto nog is gemaakt, daarom wil ik hem ook laten zien.
Fotoshoot met 33+3: http://www.zwangerschapspagina.nl/images/albums/thumbs/18/68371e439fa18a735a022c9a451c3c20_18059.jpg?dl=1268077190 Buik bij 40 weken precies: http://www.zwangerschapspagina.nl/images/albums/thumbs/19/50a4d8e3505685abb15ad921eacf2144_19412.jpg?dl=1271250306
Een uur voor mijn vliezen braken... Ik lag voor controle (op zondag) aan de ctg omdat mijn bloeddruk te hoog werd en ik heel veel vocht vasthield. Terwijl ik daar lag maakte mijn vriend voor de grap een foto en een uurtje later braken spontaan mijn vliezen, we konden hde *plop* horen op de ctg! Vriend dacht dat ik in mijn broek plaste en ging pas een zuster halen nadat ik daar zes keer om gevraagd had... Volgende morgen was Mischa er, 7 wk te vroeg.
ik denk ongeveer 38 weken zwanger de andere zijn van 40 weken plus, maar deze zijn niet echt voor publicatie online
Dit was mijn buik op de dag van de bevalling (toen was ik 40 wkn en 6 dgn zwanger)! Bekijk bijlage 101076
mooie buik Lili. was de bevalling gepland? omdat ik vind dat je buik nog redelijk hoog zit. maar dat kan ook misschien te maken hebben met je lichaamsbouw.
@liselot: nee, de bevalling was niet gepland. En hij was ook al zo'n 7 weken volledig ingedaald, dus ik denk idd dat het door mijn bouw komt, die 'hoge' buik !
Bekijk bijlage 101155 Hier was ik 38 weken, en best wel dik. (ik kon binnen een week alweer mijn gewone kleren aan, en was direct na de bevalling al 10 kilo kwijt, veel vruchtwater dus) de laatste paar weken ook veel van die charmante joggingbroeken aangehad, geen broek zat verder meer lekker.