Hoe voelen nou de beginweeen aan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door nance158, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hey allemaal,

Ik vroeg me af hoe voelen de beginweeen aan?

Ik zit hier nl. op een stoel me een partij buikpijn te hebben. Net was het heel erg in mijn boven buik kei hard ook dat ebte langzaam weg. Nu is het in mijn middenbuik aan de gang zelfde verhaal met harde buik erbij. Is dit nu het begin van de aankondiging ?

Tis mijn eerste en ik weet dus niet hoe het allemaal aan moet gaan voelen. ALs mijn vriend straksthuis komt en hem dit vertel weet ik zeker dat er weer paniek in het huis zal zijn en metteen de spoedlijn van de vk wordt gebeld.

Wie kan mij hier antwoord op geven?

Liefs nance158

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tja moeilijk, bij iedereen anders. Bij mij begon t als n ernstig menstruatiegevoel, wat overging op zeer heftige rugweeën.

3. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Stond net wel ff op van mijn stoel en toen was het wel duidelijk bij mijn vagina te voelen. Net alsof er een mes in gezet was. Beetje dat gevoel van dat je ongesteld moet worden maar nog net niet komt zeg maar.

Pff ik ga zo hopen dat het dit is.

liefs nance158

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Spannend. het zou zo maar kunnen.

Bij mij ook een soort menstruatiekramp. Eerst kwam het om het half uur ongeveer, en uiteindelijk volgde het elkaar sneller op.

5. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    hallo allemaal

ik zit nu al een week lang met dat rottige menstruatie gevoel maar het zet niet door
    word er helemaal gek van haha
    maargoed moet morgen naar de gynaecoloog voor een groeiecho en dan zal ze ook wel verder kijken

liefs maria

6. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Nou buikpijn is er nog steeds kan er alleen geen regelmaat invinden. Wel ben ik net een soort van de trap afgedonderd. Kon me nog aan de leuning vastgrijpen waardoor ik nu een zere pols heb. Pff kan er ook nog wel bij. Ik hoop dat de kleine heel erg snel gaat komen en niet dat het nog 14 dagen duurt. Helaas heb je daar niks op te zeggen.

Liefs nance158

7. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Koppie op meid!

bij mij was het ook een soort ongesteldheidsbuikpijn die meteen regelmatig kwam. Eigenlijk niet eens erg pijnlijk, meer zeurderig.

8. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik heb nooit echt het idee gehad dat het regelmatig kwam.. terwijl het toch echt weeen waren
    het voelde anders dan anders... dat was het enige waar ik het aan herkende

9. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Spannend zeg!
    even over die regelmaat, daar heb ik ook op zitten wachten en mede omdat die regelmaat ontbrak werd mijn geplande zh bevalling een onverwachte thuisbevalling......

succes!

10. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    spannend meid, niemand kan je hier vertellen of het begonnen is ;) is bij iedereen anders. Bij mij begon het met een zeurderige pijn in mijn rug en lichte menstruatie-achtige krampjes, meteen al regelmatig en uiteindelijk steeds heftiger.

Gewoon even wacht of het aan blijft houden en mocht het je gerust stellen, gewoon de vk bellen!

Succes, enne, we horen het wel!

11. Quinta

Quinta Niet meer actief

Ik heb even mee zitten lezen.......
    Hoe gaat het nu met je?

12. senne en zano

senne en zano Actief lid

24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    bij mij was het ook een menstruatie gevoel die overging in pijnlijke rug weeen

succes

13. moppie130

moppie130 Lid

5 jun 2008
    51
    0
    0
    Tandartsassistente
    Den Haag
    Menstruatiepijn inderdaad. Met een flinke 'druk' naar beneden.

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wie weet heeft ze die kleine al in dr armen nu ;)

15. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hoi allemaal,
    Nee helaas ik heb de kleine nog niet in mijn armen. Wel heb ik ontzettend last van druk maar nog steeds geen regelmaat. Ook zijn mijn darmen opeens van streek. Normaal kan ik om de dag voor de grote boodschap naar het toilet en nu ben ik al 4 keer geweest vanavond. Zal dat er dan wat mee te maken hebben dat het toch beginnen zal?
    heb wel onder mijn buik ontzettende last van een komen en gaan stekende pijn net alsof je ongesteld moet worden jah. Verder meende ik dat mijn rug ook wat gevoeliger is dan normaal

Ik laat morgen weer van me horen, Wellicht dat ik dan meer info heb.
    Of dat ik he mof haar dan wel in mijn armen heb kunnen sluiten.

Dank je wel allemaal alvast voor de lieve reacties.

Slaap lekker allemaal,

Liefs nance158

16. valhalla

valhalla Niet meer actief

Oooh spannend... Klinkt wel alsof het geen twee weken meer gaat duren ;)

Het enige wat ik dacht bij de eerste weeen was oooooh nee, stel dat dit oefenweeen ofzo zijn :confused: maar het waren echte :D Ik hoop voor je dat het snel door zet en je morgen (oh, vandaag :D) je babietje in je armen hebt! Succes ermee!

17. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hoi allemaal,
    nou nog niet echt nieuws hier wel onrustig geslapen maar verder geen regelmaat ofzo.

Heb wel nog ontzettend veel last van mijn buik al zijn mijn darmen weer wat rustiger heb ik het idee.

Heb net nog maar ff het huis een beetje aan kant geholpen want stel je voor dat het komen gaat.

Morgne moet ik weer naar de vk en ik hoop echt van harte dat zij met iets komt waar ik wat aan heb.

Als er iets verandert dan laat ik weer wat van me horen. Vertel morgen ook wel ff wat de vk gezegt heeft.

Liefs nance158

18. Doreth

Doreth Lid

3 nov 2007
    11
    0
    0
    Hoi Nance,
    succes met de laatste loodjes!
    Ik hoop dat het bij mij ook snel gaat beginnen (ben de 10e uitgerekend).
    Veel sterkte en geluk!
    Doreth

19. NewMama

NewMama Lid

1 mei 2008
    87
    0
    0
    spannend zeg, hier hoop ik ook steeds dat het gaat doorzetten, helaas....gister en vandaag ook de hele dag door buikpijn, meer naar het toilet kunnen ed..maar ja voor mij is het nog wat vroeg, ben de 20e uitgerekend!

Nou succes allemaal en ik blijf jullie volgen

gr

20. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Nou vandaag is de dag zou je zeggen. Klopt maar er gebeurdt vrij weinig. Vanmorgne naar de vk geweest en die constateerde dat ondanks mijn buikpijn en gerommel niks voor me kon betekenen.

Weinig loos dus.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs nance158

Deel Deze Pagina