Hoe zag jij eruit na je bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Firstbaby, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siep

Siep Lid

24 mei 2007
    72
    0
    0
    Precies! Doen wat je zelf wilt doen. Maar doe het inderdaad voor jezelf! Niet voor bezoek dat jou misschien fris en fruitig wil zien liggen. ;)

2. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Als iemand heel onzeker is..zelfs na een bevalling..dan mag zij toch zeker zelf weten of ze zich opmaakt voor de visite?

Neeeeh als je je haar wil kammen en een beetje make up op wil doen ben je natuurlijk een slechte moeder. ..o wee als een moeder ook eens aan zichzelf denkt, dat kan natuurlijk ook niet.
    Nee zodra je een kind hebt moet je de hele dag borstvoeding geven en kleertjes breien?
    Whoehaha..vind het best lachwekkend..

3. Siep

Siep Lid

24 mei 2007
    72
    0
    0
    Ja, dat zeg ik. Doe wat je zelf voelt te doen. Ik beaam zelfs dat ik er zelf ook gevoelig voor ben.

tsja, dat hoor je mij dus niet zeggen. Integendeel. Wel goed lezen svp.

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ze noemde ook geen naam ;)

Ik doe het trouwens ook zkr ni voor de visite of wat dan ook.
    Ik kleed me leuk aan, of doe mn haar leuk of mn make-up op omdat ik me dan fijn voel en wat een ander daarvan vind zal me aan me reet roesten zogezegd.
    Mensen op straat kijken dan maar de andere kant op, en de mensen die me kennen en op visite komen die nemen me zoals ik ben ;)

Het heeft er ook ni zo zeer mee te maken (siep ;) ) dat je ni 'mag laten zien dat je zwanger bent geweest (buikie) of dat je een top prestatie hebt geleverd, maar gewoon dat je je weer prettig voelt en verzorgd.
    Doe het dus voor jezelf en ik denk dat de meeste vrouwen zich toch wel weer het vrouwtje willen voelen naast alleen maar mama ;)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wahahahaha ik heb deze 15 pagina's niet allemaal gelezen vond ik teveel van het goede!

maar hier miepje
    ik deed de dag erna of de dag daarna lekker puh mascara op de kraamverzorgster zei; goh wat doe jij! ik zeg ff Anniek terug toveren hahaha al zag ik er niet uit! ik deed het voor me eigen ff lekker...

o en kan me de idee"en van de ts wel voorstellen hoor!
    maar idd de eerste dag boeit het je allemaal niet! maar hoe moet zij dat weten?

6. Hes2110

Hes2110 Lid

17 jan 2008
    49
    0
    0
    almere
    Hoi,

Voor mij is het nog lang niet zo ver, maar ook ook ik heb hier weleens aan gedacht hoor (erg he).
    Ik ben iemand die zelfs de straat niet op gaat zonder een beetje mascara. Maar moet bekennen dat als ik net bevallen ben ik ook eiegnlijk niemand om me heen wil hebben behalve m'n vriend en ons kindje natuurlijk (en de vk).

Op het moment dat de visite langs komt zal ik wel proberen om een beetje goed voor de dag te komen en niet voor de visite maar voor mezelf, ik voel me dan het prettigst en dat vind ik erg belangrijk.

Liefs Hester

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik denk dat ik net als bij de andere 2 het me niet kan intereseren.
    Ik ga haast nooit de straat op zonder make up. Ik heb haar tot aan mn kont...lijkt me niet fijn om dat een dag niet te kammen...Dan ziet het er vast uit alsof ik een vogelnestje heb ipv haar.
    Maar bij de eerste 2 heb ik me daar niet zo druk om kunnen maken.
    Zowiezo bij de eerste was ik erg lang bezig geweest en kreeg hem er zelf niet uit dus hup naar t ziekenhuis en pomp bevalling. En daarna lag ik 3 dagen in het ziekenhuis omdat ik anderhalve liter bloed verloren was (foutje van het ziekenhuis...vergaten dat er ook nog n moeder te verzorgen was en niet alleen n kindje wat blauw was en in de couveuze moest) Ik zag er toen echt NIET uit. Ik schrik niet gauw...maar toen ik eenmaal thuis was en in de spiegel keek :confused:
    Mn haar was totaal futloos. Had toen een kort kapsel wat naar achter hoorde te zitten...nou vergeet t maar...modelletje te lange bloempot kapsel was het geworden. En wat ik ook deed de weken er na (haarlak, gel versteviger)...zo bleef het hangen. En mn huid...kranten papier. Die kleur...echt...een zombie was er niks bij...
    Ben echt geschrokken...maar na de eerste schrik had ik zoiets van...BOEIUH! Al vond ik de pukkels die ik naderhand 6 maanden heb gehad toch n STUK minder.
    Bij de tweede zag ik er kwa kleur beter uit. Maar mn haar :confused: Was nu halverwege mn rug en wederom zat er totaal niks in....en viel van alle kanten uit. En weer had ik zoiets van ach...boeiuh...komt wel weer goed...ooit. (en jawel weer pukkels :( )
    Dus ik verwacht deze keer dezelfde ellende kwa uiterlijk en dezelfde houding :)
    En waarschijnlijk weer pukkels.. :(

8. Niet meer actief

belabberd, en heel de kraamperiode ook, en ben nadat ze eindelijk doorsliepen pas weer aan make-up enzo gaan denken, daarvoor echt niet en het interreseerde me ook niet eigenlijk.

9. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

achja iedere vrouw denkt er weer anders over.. en je moet ook maar eerst je eigen bevalling afwachten want als je een horror bevalling mee hebt gemaakt zal je wel niet zo fris en fruitig erbij zitten dan wanneer je een vlotte bevalling zonder nawerkingen hebt gehad..

ik ben over ongeveer 11 weken uitgerekent.. en zat daar ookal aan te denken.. hoe zal ik eruit zien na de bevalling..? haha.. ik let normaal gesproken altijd wel op mijn uiterlijke verschijning.. niet dat ik ladingen make-up gebruik ofzo.. maar een lekker zalfje.. mascara en een leuk oogschaduwtje vindt ik zelf erg leuk.. maarja ik zou echt niet weten hoe ik er de eerste dagen na mn bevalling over denk..

denk zelf dat t me even niet veel uitmaakt.. dat komt na de eerste week van de kraamtijd wel weer..

laat me lekker vertroetelen door mn mannetje en de kraamhulp.. hahah..

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou hier nog onze foto's plaatsen, maar kreeg het niet voor elkaar, nu wel :).

Dit zijn wij toen Eva 13 minuten oud was:

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En dit ben ik met Eva (die je niet ziet ;)) en mijn ouders bijna 2,5 uur na de bevalling:

Valt best mee toch? :D

Liefs,
    Snoopy

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wel goed eigenlijk, alleen een beetje wit van de vermoeidheid. Een uur na de bevalling zat ik alweer boven de dekens rechtop in bed. Mijn moeder zei "moet je haar nou zien, ze zit alweer en ik was 4 dagen lang ziek!" :)

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hhaha weer mooie foto's erbij!
    Pfff spannend hier..ik weet het vast ook binnenkort ;) :)

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zorg er maar voor dat je je make up bij je hebt, kan je ook een mooie foto hier neerzetten! (dikke ;))

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahha ja ik heb op aparte vluchtkoffer vol met make-up..fohn etc al klaarliggen...dus heb ik het thuis en in t zieke huis zo bij de hand en sta ik er prachtig in de plamuur op denk ik :) :) Hahah van mij ook een hele dikke ;)

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    nou, ik ben frisgewassen dus kom maar op met die wee

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Beccaatje:

:) ;) :)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Beroerd!

Dankzij de zware bevalling en de narcose :( (spoedkeizersnede)

19. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik had drie schatten van nieuwe nachtjaponnen gekocht, maar ik zag er toch wel op m'n allercharmantst uit in m'n operatiejurk na die spoedkeizersnede! :D
    Maar wat maakt het uit als je baby er is en het is allemaal gezond!

20. Niet meer actief

Hahaha dit is echt de leukste topic wie ik ooit heb gelezen ;)

Maar ff 2 the point

Mij intereseert het denk ik ook echt helemaal niks hoe ik eruit zie als me kindje maar gezond is!
    Ik bedoel de visite kijkt toch niet maar mij en als ze dat wel doen zouden ze ookal heb ik make up op en er op me best probeer uit te zien altijd nog zeggen dat ik er niet uit zie haha ja ben je net bevallen wat wil je anders dus geen make up voor mij!

Deel Deze Pagina