Hoe zag jij eruit na je bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Firstbaby, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik vond eigenlijk dat ik er niet eens zo heel slecht uitzag :D
    maar heb dan ook een keizersnee gehad ;)

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Op de foto's te zien, vond ik mezelf er nog wel aardig uitzien. :p

3. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier viel 't ook erg mee hoor...
    moet wel zeggen dat ik drie kwartier na de bevalling (categorie 'zwaar', ze is met vacuumpomp gehaald) al zelf onder de douche stond in 't ziekenhuis.
    Voelde me toen gelukkig heel fris...

4. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    zou me echt niks uitmaken hoe ik eruit zie mascara zal in iedergeval niet in mijn vluchttas zitten lol.

5. laura14

laura14 Lid

9 jul 2007
    71
    0
    0
    haha, wat een leuk topic en wat raakt het iedereen op een andere manier. Het is inderdaad zo dat je van te voren leuk je make-up tas voorbereid en het in je koffertje stopt als het zo ver is; als de bevalling eenmaal achter de rug is, denk je er uberhaput niet over na - tenminste ik niet. Ik ben wel van de planning en had 1 week voor de bevalling mn benen en bikini lijn laten harsen en wimpers laten verven, dan hoefde ik daar de de komende weken/maanden niet aan te denken en toen ik mn eerste sterke weeen had, lekker mn haar gewassen voordat we naar het ziekenshuis gingen. Eenmaal bevallen stond ik te trappellen om onder de douche te gaan, dat was echt zoooo heerlijk, alles schoon en lekker schone haren. Ik had uberhaupt geen behoefte aan make-up, was ook niet nodig moet ikz eggen, door alle gierende hormonen zag ik er roze en gloeiend uit, haha, niks geen bleke toet en wallen...dat kwam later pas..

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ze hebben mij na de bevalling gewassen helemaal met een washand met douche gel en daarna meteen afgedroogd, zonder het sop eraf te halen, dus ik rook lekker.
    Verder was ik moe en wit maar zag er verder wel goed uit.
    Ik was en ben nog steeds heel gelukkig en dat straal je ook uit.
    Ik denk dat make up na je bevalling heel onbelangrijk is hoor!

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik ben meteen onder de douche gegaan, cremetje opgesmeerd en zag er weer fris uit. Mensen waren wel verbaasd dat ik nog geen half uur geleden bevallen ben, want ik zag veel te fris uit?!
    Ik voelde mij ook fris, want ik was blij dat alles achter de rug was!

Dus inderdaad voor iedereen anders. Ik had geen zin om me dood en moe te voelen!

8. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik moet er ook niet aan denken om mascara op te gaan doen net na de bevalling...
    jeminee.... word er nu al moe van :confused:

9. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Ik heb net gisteren de toilettas voor mijn 'vluchtkoffertje' gepakt. Daar zit onwijs lekkere douchegel, bodylotion, shampoo en doedorant in om mezelf na de bevalling lekker te (laten) vertroetelen. Maar er was tot nu nog geen haar op m'n hoofd dat aan make-up heeft gedacht!

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    goh, voor mij duurt het nog even maar ik denk dat ik mijn eye-liner toch meeneem... mss een beetje lullig, maar de laatste 6 jaar is er geen dag voorbij gegaan dat ik geen eye-liner ophad... ik vind mezelf echt "kaal" zonder dat zwarte lijntje onder mijn ogen. ik denk dat als de weeen op beginnen te spelen ik alles van mijn gezicht haal. zodat ik er tijdens en na de bevalling niet uitzie als een uitgelopen verftableau... :D ik hoop dat ik na de bevalling snel zelf kan douche en effe een lijntje onder mijn ogen kan trekken (dit kan ik zonder spiegel en is op 15sec gefixt!) maarja,, zo denk ik er nu over... ik weet natuurlijk niet of het me nog iets kan schelen als ik mijn ventje in mijn armen heb :)

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dat had ik ook! Nadat ik had uitgerust en gegeten wilde ik mezelf nog wat opfrissen. Ik had zoveel adrenaline door mijn lichaam. Niet normaal.
    De volgende dag voelde ik pas de spierpijn in mijn bovenbenen haha

Nog gefeliciteerd met de kleine! Ik weet nog dat wij op dezelfde dag uitgerekend waren.

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

nou ik zag er dus echt uit als een wandelende zombie, heb helemaal geen behoefte gehad aan make up of iets, had heel veel bloed verloren met spoed een operatie om de placenta te verwijderen en natuurlijk nagéamo die al op de couv lag daar wilde ik zo snel mogenlijk naartoe

dus hier een zombie :)

groetjes nathalie

13. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Ik kon zelfs de voglende dag niet eens zelfstandig naar het toilet en toen ik daar uiteindelijk wel onder begeleiding was (en telkens bijna tegen de vlakte ging), zag ik in de spiegel die daar hing hoe lijkbleek ik was... Net na de bevalling had ik een kop als een boei en m'n haar zag er niet uit. Maar goed, who cares?!?!

Ik denk dat het gewoon scheelt of je een makkelijke of moeilijke bevalling hebt gehad, niet alleen hóe je eruit ziet, maar ook of het je iets kan schelen.

14. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    ik vind dat jullie wel een beetje hard zijn in jullie reactie,s ,natuurlijk mag je je mening hebben ,maar iedereen is toch anders ,maar om haar nou meteen oppervlakkig te noemen !

15. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    en dan heb ik het over de berichten van het begin he !
    liefs flower

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou, toen ik om 21.00 van de recovery afkwam wilde ik geen makeup meer op, maar de volgende dag echt wel!

17. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihi ik ben ook heeeel benieuwd hoe ik eruit zie na mijn bevalling.

Zoals ik er nu over denk wil ik er wel een beetje fatsoenlijk uitzien...
    Niet gelijk de eerste dag maar die dag erna toch wel als de eerste visite komt.
    Het zou me me reet roesten hoe ik eruit zie voor mijn mannetje en voor mijn moeder en schoonouders maar voor de rest wil ik ere toch wel iets beter uit zien ;)

18. Alita

Alita Niet meer actief

het ligt volgens mij ook aan de persoon die je bent. Nu heb je ook vrouwen die helemaal nooit make-up dragen waarbij ikzelf af en toe denk, jeetje je bent een vrouw! Verzorg jezelf eens, ben absoluut geen tutje hoor, maar ik denk ook inderdaad dat het eraan ligt hoe je bevalling was.
    Ik weet van mezelf dat ik er graag goed verzorgd uitzie dus zal dit waarschijnlijk nog altijd even belangrijk vinden als ik bevallen ben...

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Inderdaad ligt het eraan hoe je bevalling was. Al zag ik eruit als ma flodder had het me nog niets uitgemaakt! Zolang mn meisje maar gezond was/is!

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dit was ik net uit de uitslaapkamer

Deel Deze Pagina