Hoe zag jij eruit na je bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Firstbaby, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    waah wat een lieve foto!
    Hihi nou ik doe het er voor, haha als ik er zo uitzie na mn bevalling ;) ;)

2. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Wat een onderwerp, whahahaha. Jullie zijn allemaal knapperds; vooral omdat je zo'n bevalling maar mooi voor elkaar krijgt ;)

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hihi inderdaad...haha ik moet nog maar zien of te me allemaal gaat lukken ;) Ach er is nog nooit 1 blijven zitten denk ik dan maar weer ;) :)

4. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Haha, het gaat helemaal goedkomen, hoor. Je bent vast een ster! :-D

5. Dushi

Dushi Niet meer actief

OK, hier zijn wij dan.

Na 43 uur weeën, ruggeprik, inleidmiddel, CTG en katheter is het op de foto zaterdagavond tegen half 11.

Groetjes,
    Danielle

6. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    O, echt leuk om al die foto's te zien van de allereerste momenten met de baby('s)!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    na 14 uur weeen waarvan 1 uur persweeen waarvan ik er 46 heb geperst en totaal uitgeput :) zag ik er zo uit, alicia was er hier net uit en ze zit nog met de navelstreng verbonden.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

en dit was ik 1 uur er naar en had me gedoucht en omgekleed. die bril is uit het jaar blok want de mijne was net kapot gegaan :( en droeg normaal lenzen hoor dus was echt nood. ik had me haar in een staartje gebonden zonder te borstelen :) en ben in bed gaan liggen want was uitgeput want had een nacht overgeslaan en het was een zware nacht.. er kwam bezoek dus had niet meer geslapen maar ja dat ging toch niet door de andrenaline (hoe schijf je dat?)

9. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Dit was ik na een bevalling van 70 uur. Zie er niet uit, maar heb me nooit beter of mooier gevoelt! :D

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Lekker boeien hoe ik eruit zag. Ik was net een ontplofte pleeborstel, maar heb de mooiste week van mijn leven gehad! Het kon me echt niet schelen hoe mensen mij zagen. Als ik nu mijn foto's terugkijk dan zie ik er echt niet uit, maar nog steeds kan me dat niet schelen en laat ik vaak trots de foto's zien :-D

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik heb een half uur nodig gehad om mijn haar uit de klit krijgen joh.. Ik had ook geen mascara bij me, maar daar dacht ik dus echt niet aan.
    Ik zag eruit als een lijk, door het bloedverlies, maar ik heb me er niet druk om gemaakt!

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik vandaag pas voor het eerst make-up op heb!

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) laten we het hopen..dat alles goed gaat ;) :)

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Tsja als je er dan zo stralend uit wil zien in het kraambed zou ik gewoon even een visagist regelen, heb je geen onverwachte vegen van je foundation (je weet nooit hoe de licht inval is) en een schitterende oogopslag door de nieuwste mascara van Dior ;)

En stel dat de baby vlekjes heeft :eek: jij kan er natuurlijk niet als een prinses met blusher bij liggen en je baby met vlekken..daar zal de visagist ook wel een passende oplossing voor hebben. :rolleyes:

14. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Hahaha, deze topic zal me waarschijnlijk bijblijven tot na de bevalling iig :p

@ Mili: het zal wel goed gaan, maar ben zeker benieuwd naar het hele verhaal, dus hou me op de hoogte!

15. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    hihi wat een discussie....!

heb eigenlijk weinig te vertellen, nu heb ik ook zoiets van: beetje fris eruitzien is wel fijn, maar make-uppen? boeiend, draag ik nu ook nooit.

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja hoor gaat vast ook goedkomen enneh k zal het wel laten weten ;)
    Pff gaat wel snel de tijd..hihi vandaag 34 weken...wow haha binnenkort hebben we ons frummeltje in de armen :D

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) :thumup:

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou ja voor de bevalling dacht ik ook, als mn haar maar goed zit ;)
    Na de bevalling zat mn haar alles behalve goed. Maar dat kon me een ruk schelen. Op de fotos zie je ook alleen maar haar. haha

19. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Nou dat was wel het laatste waar ik aan dacht ... Mascara.

Had voor de bevalling nog lopen schelden op mijn partner dat er zo'n stomme pyama was ingepakt. Boeide me 10 uut later echt niet meer. haha

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Grappig topic.. :D

Ik doe normaal altijd alleen make up op als ik moet weken of als ik ergens naartoe moet. Toevallig had ik de dag van de bevalling wel make up op gedaan, en de weeen begonnen om 17.00, en er nooit meer aan gedacht om het eraf te halen natuurlijk... :) 's nachts om 1.00 is Jelle geboren en mijn schoonouders waren er om 5.00... Pas toen ze weg waren en ik een keer in de spiegel keek, zag ik dat mijn mascara zo ongeveer op mijn knieen hing.. :) Jammer, maar helaas... :D

Toen ik 's ochtends gedouched had, heb ik wel makeup gesmeerd en zo ook de hele kraamweek.. Ik wil er graag goed uitzien, en ook al liep ik in pyama en ochtendjas, een klein beetje make up vond ik een kleine moeite, en ik doe er maar 5 minuten over... :)

O ja, en een vriend van ons had nog gekscherend gezegd een paar weken voor de bevalling: "Als jij zo gaat verslonsen als sommige moeders doen, neem ik je mee naar de stad om je in het nieuw te steken" Ik had eigenllijk gewoon geen makeup op moeten doen, de pyama aan moeten houden van de bevalling en mijn haar noet moeten wassen.. Dan had ik mooi nieuwe kleren gehad en ze zelf niet heoven te betalen :) :) :)

Deel Deze Pagina