Jaaa mega gemiste kans....haha mn man maakt het niet uit zegt ie. Ik moet aan doen wat ik lekker vind..hihi dat zal ie weten ook.
Daar heb ik dus echt geen moment over nagedacht! Boeien..... Ik was 's nachts nog onder de douche geweest, om een beetje te proberen te ontspannen.....gevolg> mijn haar was zeiknat en daar heb ik daarna niets meer aangedaan (is niet eens in me opgekomen toen) Ik sta dus heel charmant als een ontplofte poedel op de foto's van net na de bevalling, want ik heb een bos krullen waar je U tegen zegt...
owja, en net voor de bevalling heb ik nog in mn haar gekotst... kon me ook niks boeien. Enige wat boeide was KIND ERUIT EN WEL NU
gelukkig is man haar nog wat aan de korte kant.... dusseh dr in spugen gaat bij mij vast niet makkelijk das al weer een zorg minder
Ik ben wel van plan om in ieder geval voor het geweld van al het kraamvisite mij een beetje te fatsoeneren. Je hoeft geen liggende barbiepop te zijn, maar een kleine moeite om even je haren te kammen en een deo te spuiten. Wij zijn van plan om even een uurtje met zijn 3en door te brengen, voordat we de famillie ontvangen. EN dan is er heus wel even de gelegenheid om na het douchen (als dit mag en gaat) om je op te knappen.
Ik zou me ook wel even willen opfrissen maar het hangt er vanaf hoe je je voelt. Ik denk dat je er de 1e dag niet eens over nadenkt. Maar later zou ik denk ik wel wat mascara en wat poeder gebruiken. Al was het maar omdat je heel erg bleek bent enzo. Zelf zou ik me daar ook fijner bij voelen. Ik hou van verzorgd maar reken iemand anders er niet op af omdat ze geen make up dragen. Bij een ander zou ik er niet eens bij stilstaan. Voor mezelf zou het prettiger voelen. Maar de 1e dagen heb je er misschien wel niet eens tijd/puf voor. Het hangt er vanaf hoe je je voelt he. Dat ik gewoon kan douchen zou ik al heel fijn vinden. Ik douche normaal iedere dag. En mijn haar is echt na een dag alweer vet. Maar dat boeit me dan minder als je toch halve dagen in bed doorbrengt. Ik hoef er ook echt niet perfect uit te zien ofzo maar voor mezelf zou ik het fijn vinden dat ik me wat kan opfrissen enzo en daar hoort bij mij ook een licht make upje bij.
Ach iedereen moet het lekker zelf weten toch... Als je je prettig voelt bij make up, doe je dat toch? Alleen de opmerking van TS dat het 'niet veel gevraagd is om wat blusher of iets dergelijks te gebruiken' vind ik inderdaad een beetje raar. Al zal het niet zo bedoeld zijn, het komt een beetje over of het uiterlijk van een pasbevallen vrouw belangrijker is dan de prestatie die zij zojuist heeft geleverd... En dan denk ik toch dat de meeste vrouwen andere prioriteiten hebben! Maar ik zelf had ook niet echt de behoefte om me uitgebreid te gaan opmaken na de bevalling (normaal gebruik ik trouwens ook niet/nauwelijks make up). Bovendien had het denk ik toch niet de lijkbleke kleur kunnen camoufleren die ik had door het bloedverlies van de keizersnede... Maar lekker schoon gewassen haren en een leuke pyjama vond ik zelf wel heel prettig om te hebben! Net als mijn deo en dagcreme. Maar dat zijn dan ook de enige dingen waar ik me druk om maakte qua uiterlijk...
hahaha grappig topic dit. En het lijkt voor mij er op dat TS zich nu heerlijk in haar vel voelt en zich nog niet kan voorstellen dat make up niet het eerste waar je aan denkt als je kraamvisite eraan komt zo vlak na de bevalling. Ik zag ook zo wit als een doek na de bevalling door mijn laag hb gehalte. Maar nu zie ik dat pas op foto's , toen zag ik dat zelf niet en interesseerde het me ook niet.
Ik ga nooit de deur uit zonder make up. Ik heb van mijzelf haast geen wenkbrauwen, maar wel donker haar. Ik teken ze elke morgen met een potlootje. Ik heb er ook al aan gedacht hoe dat straks zou gaan. Ik neem mijn make-up tasje mee, maar of ik hem gebruik zie ik dan wel weer! Wel heb ik 2 van die big shirts gekocht op aanraden van mijn schoonzus. Die heeft ze ook aan gehad tijdens de bevalling. Omdat je tijdens de weeën toch een beetje heen en weer wilt lopen,loop je niet in je blote kont rond. Ik vond dit een super tip, dus direct 2 gehaald bij de Livera. Groetjes Annemarie
Ja hier nog zo een, ga ook echt nergens heen zonder getekende wenkbrauwen, mascara en lippenstift. Heb van mezelf lichtblonde wenkbrauwen en wimpers en ben superwit kortom zonder make up ben ik net een spook. Heb ook al een mascara en een wenkbrauwpotloodje ingepakt... En vermoedelijk kan het me ook geen ene hol schelen dan, maar je weet het niet he...
Hoi Zag er niet uit en was echt helemaal op en heel blij dat ik me even lekker kon douchen erna en tot rust kon komen en heb me totaal niet druk gemaakt over hoe mijn make-up zat enz. Was veel te druk met genieten en ook in de kraamperiode heb ik me er totaal niet druk om gemaakt.
ik heb een keizersnede gehad, en was al blij dat ik gewassen werd. ik geloof dat ik de dag erna zelf m'n haar kamde en deo opdoen enzo, en na iets van 2 dagen heb ik mezelf pas voor het eerst gedouched. niet echt aan make-up gedacht wel m'n haar en lekker geurtje op.
ok, inmiddels ben ik bevallen dmv een keizersnede. joey is om 18.07 geboren en om 19.45 kwam ik op zaal. daar zat de visite al op mij te wachten. omdat de avond ervoor de weeen al begonnen en ik geen make up op had toen ik naar het ziekenhuis ging had ik ook niks op toen ik op zaal kwam. ik hb er nieteens aan gedacht. Pas de volgende ochtend nadat ik gewassen werd heb ik mij opgemaakt.
Na mijn eerste bevalling ben ik gaan douchen en heb daarna wel wat mascara en blusher op gedaan. Ook ging er wat schuim in mijn haar. Ik voel me gewoon lekkerder als ik weet dat ik er verzorgd uit zie. En natuurlijk staat bij mij mijn kindje ook op de eerste plaats, maar t is zo gepiept. Dus ook deze x denk ik dat ik wel wat op doe hoor! Maar ik vind dat iedereen gewoon lekker moet doen waar ie zichzelf het beste bij voelt!
Het boeide me niks hoe ik eruit zag na de bevalling. Had geen make-up op,gewoon losse kleding aan enz... De bevalling duurde 21 uur en had echt alleen maar zin in een douche na mn bevalling en een schone pyama en verder niks. Geen make-up ofzo. Pas toen ik naar huis mocht dag na de bevalling had ik een beetje mn haar gedaan snel zodat het er een beetje toonbaar uitzag voor de buitenwereld en een beetje snel mascara en verder heb ik mn eerste dagen thuis niet eens opgemaakt. Was blij als ik kon douchen een schone pyama aan kon doen en mn bed weer in kon. Wat de rest van mij dacht over hoe ik erbij lag boeide me helemaal niks.
ik weet niet of dit al is genoemd maar laatst bij de verloskundigenpraktijk op sbs lag een vrouw compleet opgemaakt te bevallen, foundation, mascare, lippenstift, echt bizar!