Hey meiden, Ik ben 37+1 en ben op zoek naar een site met leuke en betaalbare geboortekaartjes. Het liefst iets met wit, roze, grijs/zilver met sterretjes, ook graag die incl envelop zijn enz. Denk dat ik er maar een stuk of 20 nodig heb, echt alleen voor de belangrijke mensen want verder is er fb haha
Ik had ze van Geboortekaartjes? Goedkoop geboortekaartje Geboortepost, heel veel keus en redelijk geprijsd.
heel moeilijk te vinden vind ik, soms lijkt het goedkoop maar dan hebben ze nog niet de bedrukking erbij berekend waardoor je alsnog heel duur uitkomt, ik heb al een geboorte kaartje klaarstaan op een site die alleen aangepast moet worden als het kindje geboren is. via deze site bestellen wij de geboortekaartje dat is incl bedrukking en envelop en verzending https://www.kaartje2go.nl/
Heb idd een leuke kaart gevonden op kaartje 2go Maar klopt het dat je de tekst van binnen niet kan aanpassen? Wil graag me dochter haar naam er ook in hebben
Optimalprint heeft goedkope geboorte kaartjes, voor 25 euro heb je 20 kaartjes, Deze bijv. Als je geen foto van je kindje wil kun je op Google mooie sterren afbeeldingen doen of roze voetjes ofzo
Deze is ook wel mooi Zelf heb ik overigens zelf kaartjes ontworpen en ik was hiermee juist duurder uit
Als het goed is moet je alles kunnen aanpassen! Wij hebben ze bij m'n dochter ook op kaartje to go besteld. Ik heb er toen zelf eentje gemaakt en was heel blij met de snelle en goede service!
Wij hebben bij Hipdesign.nl de kaartjes klaar staan. Je kan alles aanpassen op de kant en klare kaartjes of een kaartje volledig zelf ontwerpen!
https://www.tsjipgeboortekaartjes.nl/ Hebben wij een proefdruk van het geboortekaartje en kraamfeestkaartje van ontvangen erg mooi. Ook hebben wij er adresstickers bijbesteld die hieven we dan alleen nog op de envelop te plakken
Hipdesign gaan wij ook bestellen. Vorige week de proefdruk ontvangen en geweldig mooi! Wij hebben trouwens ook een kaartje met sterren er op. Oud roze met grijs, super leuk
Wat is duur? Onze kaartjes waren 70 cent inclusief gekleurde envelop, op geschept papier. Bij geboortekaartenonline.nl. Prima deal vond ik. Maar kleine aantallen kunnen duurder uitvallen.
Geboortekaartjes - Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX Wij hebben ons kaartje zelf ontworpen op kaartmateriaal.nl echt super leuke kaarten
Zoals al meer gezegd kaartje2go ideaal en betaalbaar. Ben je iemand vergeten stuur je er zo nog 1 vanuit hun site paar dagen later. Super geregeld en kaartjes zien er mooi uit.
Wij hebben onze kaartjes gevonden bij Geboortekaartjes - De grootste online aanbieder en drukker van geboortekaartjes enveloppen zijn inclusief