gedichtje voor iedereen als bedank voor alle opbeurende woorden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabina84, 6 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabina84

sabina84 Lid

7 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    op de momenten dat ik het moeilijk heb en het hier schrijf zijn er altijd reactie's waar ik me weer iets beter van gaat voelen.. meiden/vrouwen die je begrijpen en weten wat je bedoelt of hoe je je voelt, ook het lezen van andere topics doet mij goed omdat je altijd wel vergelijkenissen leest waardoor ik me dan weer ff besef dat ik gelukkig niet de enige bent die met sommige vragen/onzekerheden rondloop! en hierdoor durf ik erover te praten wat me erg goed doet, ik uit dit in gedichtjes en ben geen super dichter maar tot zover het me lukt vind ik het ook wel leuk..

zoveel verschillende personen.. samen 1 wens.. en allemaal met gierende hormonen!
    een wonder van het hele leven.. iets wat wij allen hopen.. dat het ons ooit word gegeven!
    handjes en voetjes zo teer en klein.. iets van eigen vlees en bloed.. iets wat is van mijn!
    bij de 1 duurt de wens lang.. bij de ander gaat het snel.. maar blijf er in geloven, dit wondertje komt bij mij ook nog wel!
    door elkaar te steunen, en er voor elkaar te zijn, kan iedereen blijven hopen, op die wens groot of klein.
    iedereen bedankt voor al die lieve woorden.. want door jullie en deze site.. blijf ik mijn wens verwoorden!

2. Mooi! Ik duim met je mee dat jij ook snel zwanger mag zijn!

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    wat mooi! krijg bijna tranen in mn ogen hihi..

4. MissT

MissT Niet meer actief

achh zo ontzettend lief!!

Deel Deze Pagina