Hoi iedereen, ik heb zojuist een Kruidvat vroege zwangerschapstest gedaan en kreeg vervolgens een heel vaag 2e streepje in het testvenster. Alleen weet ik niet of ik dit als positief mag beschouwen. Ik zit momenteel in mijn 1e ronde clomid en heb van mezelf niet echt een cyclus dus vandaar dat ik niet weet wanneer mijn NOD is. alvast bedankt voor het meekijken. Groetjes, Ijsbeertjes
ik denk wel wat te zien, maar is hij even breed als de horizontale streep? Misschien even een 2v5 doen van het kruidvat, ik vind de roze streepjes wat fijner en duidelijk.. hoop voor je dat hij positief is!
Ik zie ook iets, maar ik heb geen ervaring met deze testen, dus weet niet hoe ze eruit zien bij omowit!
Ik zie ook wel een plus, maar ik weet niet of deze dan "positief" is omdat het buiten de tijd opgekomen is. Ik zou morgen een gewone streepjestest halen en nog eens n testje doen. Fingers crossed
ben niet bekend met deze test maar lijkt mij er wel goed uitzien! laat je nog even weten wat een test van een ander merk doet?
Zo zag 1 van m'n eerste testen er ook uit....En zie m'n onderschrift Heel veel succes morgenvroeg! Spannend
Bij deze testen verschijnt na de afleestijd vaak een pennestreepje. Wat in de meeste gevallen helaas negatief betekent. Op jouw test zie ik ook een pennestreepje. Of is de verticale streep bij jou net zo breed als de controlestreep? Want dat zou eigenlijk moeten bij deze test wil je hem als positief kunnen beschouwen. Ik zou ern andere test doen. In elk geval niet zo'n plustest. Beter kun je dan de Kruidvat 2 voor 5 euro kopen.
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap!!! Dank voor het meekijken. Had je ook dezelfde test als mij gebruikt?
Dank voor je reactie ! Ja ik vind de lijn niet echt een pennestreepje. Het heeft wel dezelfde breedte als de horizontale streep alleen is hij nogal wit en hebben alleen de zijkanten wat kleur. Ik zie het in elk geval nog niet als een positief test ook al zou ik dat heel graag willen (heb PCOS en dit is mijn 1e ronde clomid dus extra spannend). Hier een wat duidelijkere foto en ik zal morgen meteen even een kruidvat 2v5 proberen.
Ik Had afgelopen ronde een zelfde soort test. Helaas alle andere testen negatief...ik kreeg toen het commentaar hier dat deze testen niet betrouwbaar zijn, wat bij mij dus klopte
Hij lijkt wel even breed, alleen inderdaad binnen in de streep zit niet zoveel kleur. Ik hoop dat ie positief is. Misschien eens een gewone kruidvat test doen? Succes!
Hoi iedereen, bedankt voor jullie reacties! Hier mijn kruidvat test, maar daar ben ik ook niet veel wijzer van geworden Wat denken jullie?