Hallo dames, Ik heb 31 juli mijn eerste echo en intake bij de verloskundige, ik ben dan 10.6 weken. Aangezien ik niet weet of ik zolang kan wachten heb ik een echobureau gevonden die vanaf 7-8 weken echo's maakt. Nu zit ik te twijfelen of ik met 7.1 weken een echo wil laten maken i.v.m. een speciale gelegenheid om het mijn opa en oma te kunnen vertellen in dat weekend (gezien hun leeftijd wil ik daar niet te lang mee wachten). En dan geeft mij dat misschien iets meer zekerheid. Maar is 7.1 weken voldoende om iets te kunnen zien? Hoe zag jullie echo er rond die tijd uit en heb je het hartje gezien?
Ja hoor dan zie je waarschijnlijk wel hartje en frummeltje met hoofdje en lijf. Ik zoek mn echo even van 6.5 wk. Dan zet ik die er morgen nog op.
Ik kreeg mijn eerste echo met 9 weken, ik vond het frummeltje op een tuinboontje lijken met stompjes die af en toe "zwaaiden" Het hartje zag je ook mooi kloppen
Met 7 weekjes zie je vaak een streepje.. ik vergelijk het vaak met een rupsje. Onderscheid maken tussen hoofd en lichaam kan dan vaak nog niet.
mijn eerste echo was met 8w4d dan zie je wel een klein babytje erin met kleine schattige stompjes die zwaaien en een hartje wat heel snel klopt. Vind het net een klein aapje hihi ♥
Bij mijn eerste echo met 6,4 weken zagen en hoorden we ook al het hartje kloppen en zag je een klein 'wurmpje' zeg maar!
6+4 had ik een echo ivm bloedverlies, maar mooi boontje gezien met kloppend hartje! Met 8 weken vond ik het nog steeds op een boon lijken, en pas met 11 weken kon ik echt armen en benen onderscheiden
Bedankt meiden, Ik zou al gerust gesteld zijn als ik inderdaad het hartje zou zien kloppen. Ik heb sowieso mijn echo bij de vk met 10.6 dus dan zou ik het hele plaatje kunnen zien.
@wendy, als je even in mijn fotoablum "Echo's van nr 2" dan zijn de echo's van 23 mei op 7.3 wk. (de 2 en 1-na achterste foto)
Dit was mijn echo met 7 weken klein tuinboontje met een kloppend hartje! was ook bij een echobureau uitwendig
Ik was 7+5 toen ik mijn eerste echo (inwendig) kreeg en daar was een schattig "boontje" op te zien met een kloppend hartje Hierbij nog mijn echo van toen
Ook ik mag binnenkort (maandag de 15e) voor een echo, ben dan 7 weken en 2 dagen. Vroeg me ook af wat er dan te zien zou zijn. Fijn dat jullie je echo's plaatsen! Dat geeft een beetje een beeld! Krijg er steeds meer zin in!