Goedemorgen allemaal, Zoals de titel al zegt, ik heb een testje gedaan vanmorgen met goede urine. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden.. Normaal temperatuur ik ook maar vandaag helaas onbetrouwbare temp omdat ik meer als een uur eerder wakker was door vriendlief. Hij was wel nog steeds behoorlijk hoog gelukkig. Zouden jullie mee willen kijken naar mijn test? Moet wel zeggen dat hij iets minder duidelijk is op de foto dan in het echt, maar vind hem heel erg licht voor mn NOD tenzij mn eisprong later was.. Verder nog nooit zo'n test gehad in al die tijd dus hoop stiekem toch.
Idd. Ik ben benieuwd naar je tempkaart. Temp je wel rectaal? Voor 15 dpo is hij enorm licht. Dit is meer een uitslag die je bij 8-9 dpo verwacht.
Kijk.... 15 dpo ben je 100% zeker niet Ik denk dat jouw ei op dag 18 was. De stijging op dag 16 komt ws door je lh piek En dan zit je nu op 9 dpo
Ben ik niet met je eens. Ik temp nu al zeker een jaar en heb nog nooit een stijging door mn lh piek gehad. In dat opzicht ken ik mn temp best wel goed en vond mn eisprong ook al vroeg maar dacht dat dat misschien door de hsg is gekomen die ik op dag 9 van mijn cyclus heb gehad. Zelf twijfel ik alleen of mn eisprong niet twee dagen later was dan ff aangeeft.
Rogijuli is DE ervaringsdeskundige van tempkaartjes hier en denk dat ze het goed heeft gezien. In dat geval is je test super!!! Voor 15dpo zou de test erg licht zijn. Ik duim dat ze mooi oplopen!
Haha nou dan zou het des te bijzonderder zijn hihi aangezien we op de 15e voor het laatst geklust hebben. Begrijp me niet verkeerd super blij met de antwoorden maar dacht mn eigen lichaam zo onderhand wel te kennen haha. En durf gewoon echt niet te hopen na zo'n lange tijd en nog nooit een positieve test..
Zaadcellen kunnen lang leven! Maar voor nu belangrijk dat ze goed op gaan lopen meid ik duim! Wanneer ga je weer testen?
dankje septembermom. Ik wil eigenlijk pas vrijdagochtend testen, sowieso morgen weer tempen en nu natuurlijk volle bak duimen dat ik niet ongesteld word.. Zou echt geweldig zijn als die vrijdag opgelopen zou zijn, ben dan samen met vriendlief lekker vrij..
Zo bijzonder is het niet hoor als je op dag 15 sex had en op dag 18 je eisprong en daarvan zwanger bent geraakt Zaad kan tot 5 dagen overleven en superzaad zelfs tot 7 dagen Maar tijd zal uitwijzen of je test mooi oploopt en welke datum er dan uit de echo komt Ik duim voor een mooie oploop
Ik zou zeggen geloof in je eigen lichaam en al die keren dat je al getemperatuurd hebt!! Lijkt me nog eerder dat je ei 1-2 dagen later was dan pas op dag 18 na de stijging hoor!
Oh spannend! Hopen dat je temperatuur mooi hoog is morgen en dat je vrijdag een goed opgelopen test in handen hebt! Kun je daar hele dag lekker van genieten met je vriend! Ik duim!
Vandaag een temperatuurdip van 36,60 dus zal wel weer voorbij zijn. Is ons helaas nog steeds niet gegund blijkbaar...
Thnx Rogijuli. En zit natuurlijk nog niet op mn normale temperatuur dus dan blijf je toch hopen.. Maar denk dat dat niet reeel is.