Kan maar hoefd niet zo te zijn hoor. Het is mij wel opgevallen dat toen ik echt die hele lange had van boven de 55 in het begin dat ik geen eisprong spotte. Maar bij die van 42 en 36 merk ik het wel altijd. Dus bij mij gaat dat wel op maar wel pas bij een cyclus hoger dan 55. Denk sowieso dat iedereen anders is. Je lichaam moet het weer zelf leren te regelen, dat je nu geen eisprong hebt zegt niks over de toekomst als je ontpilt bent. Bij mezelf heb ik het idee dat me lichaam alles opnieuw aan het regelen is net als toen ik voor het eerst ongesteld werd toen ik 12 was. Liefs
Ja ik ga er vooralsnog vanuit dat dat wel weer komt als m'n cyclus normaal is.. maargoed je 'mist' nu zoveel kansen dan.. Minder dan 6x per jaar kans als het zo door gaat
Ik ben halverwege oktober met de pil gestopt en werd 5 weken later ongesteld. Nu is mijn cyclus vrij regelmatig, er kan weleens 2 tot 3 dagen verschil tussen zitten, maar het kan veel erger. Bij een langere cyclus heb je minder kans op een zwangerschap omdat je minder vaak ovuleert dan wanneer je gewoon een cylcus van 28 dagen hebt. Vaak heb je dus wel een eisprong, alleen minder regelmatig. Mijn zus heeft een cyclus tussen de 50 en de 60 dagen, die was na 8 maanden zwanger, het kan dus wel!
Tuurlijk kan het gelukkig! Maar we weten allemaal dat als je met de pil stopt, je liever gister zwanger raakte dan vandaag
Ja inderdaad, hier ook zo'n ongeduldje hihi! Houd mezelf maar voor dat het wat langer kan duren en dat 't dan echt niet erg is, maar ondertussen...
Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ik ben echt bang dat ik voor een vermogen aan testen ga uitgeven. Ik blijf maar rekenen, voor m'n gevoel weet ik ongeveer wanneer m'n eisprong was (maar dat blijft uiteraard gissen) en dan zou ik maandag mijn menstruatie moeten hebben. Een cyclus van 29 dagen, zou kunnen natuurlijk, maar voor hetzelfde geld is het 35 dagen. Ik weet nu al dat ik dat niet volhou, pffff ben blij als het weer gelukt is, en dit is pas ronde 1
17 maart gestopt met de nuvaring en tot op heden nog niet ongesteld geworden. Ben nu wel echt ziek dagelijks, kotsmisselijk. Ga primolut slikken rond 10 augustus, ga 3 september trouwen, dus dan heb ik het niet op mijn bruiloft. Hopelijk gaat het daarna weer vanzelf.
Ik ben nog redelijk recent gestopt met de pil, nog maar 2 rondes gehad, maar gelukkig heel netjes tot nu toe. Hoop dat dat zo blijft, of gewoon gelijk zwanger natuurlijk, nog liever!
Na het stoppen met de pil kreeg ik een cyclus van 6 weken, wel regelmatig, maar zonder eisprong. Pas na 7 maanden kreeg ik wel weer een eisprong en toen was ik de 2e ronde zwanger.
Hier 22 juni de laatste pil genomen, en daarna gestopt... 27 juni normale menstruatie gehad, en heel netjes, precies na 28 dagen weer! Alleen nu 'maar' 2 dagen ongesteld geweest, terwijl ik met de pil minstens 4 of 5 dagen ongesteld was..