Wij hebben as maandag een GUO bij het AMC, vanwege onze voorgeschiedenis. Nu hebben wij bij ons zoontje daar ook een GUO gehad, maar dat was na een slechte uitslag op de 20weken echo (SEO). Toen kregen we niks mee. In het Erasmus een week later wel. Weet iemand of ze dat normaal in het AMC wel doen of nooit? Ik hoop op toch weer wat (leuke) plaatjes van onze kleine en anders misschien toch nog even kijken voor een pretecho tussendoor. Het helpt mij nl om af en toe de meest recente afdrukken van de echo te bekijken om me te beseffen dat ik echt weer zwanger ben.
Wij kregen echt prachtige plaatjes mee bij onze guo op die termijn in het AMC. Was in 2018 van onze dochter
Dank voor jullie reacties! Ik hoop dat ze het nog steeds doen dan en anders idd er maar naar vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen toch?
Ik heb in januari van ons zoontje wel afdrukken mee gekregen dus denk dat jij ze ook wel krijgt hoor! We hadden ook een GUO vanwege de geschiedenis met onze dochter. En anders inderdaad gewoon vragen!