Gisteren heb ik een echo laten maken bij Pretecho enzo in Oudenbosch. Zij zeggen het geslacht vaak al met 14 weken te kunnen zien. Het kindje was heel druk dus het was een complete achtervolging Ze had na een tijdje wel een vermoeden. Toen kwam de andere verloskundige kijken. En later heeft ze vaginaal nog gekeken in de hoop dat je het zo beter kon zien. Beide verloskundigen dachten een jongen. Maar waar ze normaal 99% zeker zijn durfde ze nu maar een 80% te geven. Mochten wel vast blauwe slingers gaan kopen Maar als ze echt zouden twijfelen hadden ze niks gezegd. Op de echo liet ze me naast het beentje een bolletje zien wat het piemeltje zou moeten zijn en daarnaast een balletje. Over een week terug om te kijken of het werkelijk zo is. Wie heeft zoiets meegemaakt en bleek later dat het jongetje toch een meisje was?
wij hebben dinsdag een echo gehad met 13+3 dagen en het geslacht was al zichtbaar ook 80% zekerheid. wij hadden er in eerste instantie niet om gevraagd omdat ik dacht dat het nog veel te vroeg was. maar na de echo vroeg ze het omdat ze het duidelijk had gezien!