Supermooi boeket zeg! Ik wens je alvast (jullie eigenlijk hihi) morgen een supermooie dag! Geniet ervan!
Jaja, we zijn getrouwd! <nadat we door de brandweer uit de lift gered moesten worden omdat we vastzaten in de lift>
Hahahahahahhaa sorry truus, ik moet er zooo om lachen.. Moet nou net jou gebeuren! Waren jullie nog wel op tijd voor het ja-woord?
@Wendy; Mijn moeder heeft kunnen regelen dat we wat later konden komen! Uiteindelijk waren we 20 min telaat... Aangezien ik nogal stressy was hebben we eerst op ons gemak een bak koffie gedronken met de ambtenaar. Het was echt super relaxed met heel veel humor! Echt super!
Bekijk bijlage 37069 dit de mijne , zoals je ziet gemaakt van chocoladebonbons spinnekop 14 november 2009 getrouwd
Updeetje van het liftdrama; Vanmiddag kregen we een prachtig mooi boeket aangeboden door het onderhoudsbedrijf van de lift! Maar ik ga zeker weten nog een klacht sturen naar de woningbouw! We hebben echt mazzel gehad dat de ambtenaar zo coulant was, anders was ik gister niet getrouwd!
Alleen van Joey op mijn camera, mijn moeder moest vandaag aan het werk dus ik hoop vanavond nog te kunnen spammen!