Als het goed is zitten die steentjes aan vast aan een naald. Zeg maar net zoals een speld. En die steken ze dan in de roos.
View attachment 26430 Zo dus, beetje moeilijk te zien maar had even geen andere foto (Jurk valt hier trouwens wat raar op de foto, maar was 33 weken zwanger )
Female, dat is ook apart met die lange stelen! Klopt het dat de rozen in December duurder zijn dan de rest van het jaar?
deze wilde ik dus hebben sorry hoor.... oh wat krijg ik weer zin om opnieuw te trouwen tis zo leuk hahahaha overigens ik heb mijn boeket met haarlak ingespoten en 4 weken aan de waslijn laten drogen en nu ligt het nog steeds gedroogd op het muurtje in de wc... naast het tegeltje wat we kregen bij de zaal als aandenken aan ons trouwfeest
Waarom die dure boeketten duurder zijn.....vaak omdat dit echte trouwboeketten staan die in een boek staan. Als je de bloemist een beetje uitlegt wat je wilt...kan het echt stukken goedkoper.
Kan even niet bij de foto maar ik had een boeket met calla bloemen. Heel mooi en niet zo traditioneel . Boeket was samengebonden door Funky flowers in Utrecht (voorstraat). Maakt hele mooie (bruids)boeketten. www.funkyflowers.nl
Ik heb er 2 gehad: - http://img42.imageshack.us/img42/2128/pi9zpabvls.jpg (deze bracht mijn man voor me mee toen hij me kwam halen) Deze had ik bij het foto's maken! Heeft 100,- gekost. - http://img691.imageshack.us/img691/8536/7424a988be1d81318a7eb27.jpg (deze heb ik speciaal laten maken en deze bewaar ik) En deze bij de plechtigheid. Heeft 35,- gekost. Roos is van fluweel.
O ja, heb de mijne ook ingespoten met haarlak en op de kop laten drogen. Nu staat hij er nog mooi bij 1 jaar later.
Inspuiten met haarlak dus! Ik ben er al over uit dat het een biedemeier moet zijn. ik weet dat de bloemist hier in het wijk ook bruidsboeketten maakt, voor een kleintje met rode roosjes en een beetje groen betaal je dan 50 euro. Is dat duur?
En het zat bij een pakket in. We zijn op Bali getrouwd. Zie Puri Wedding Holland - Tijl en Marjolijn, The Legian Seminyak