Dit was die van mij. Weet alleen niet wat ie gekost heeft. Succes met zoeken vandaag en vooral veel plezier en geniet ervan. View attachment 26525
Dit was mijn boeket, echt geen idee meer wat het precies kostte.... Volgens mij waren we in totaal voor dit boeket, 3 boeketten voor de bruidsmeisjes en een bloemstuk voor op de auto 200 euro kwijt. Succes meid en veel plezier met uitzoeken!
Niet heel duidelijk maar toch een idee: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/9707-albums2481-picture11982.jpg Edit: Heb geen idee hoe duur ie was, denk zo tussen de 60 en 80 euro?
ik hou niet zo van witte boeketten, en over het algemeen zie ik heel vaak rozen erin zitten. maar die van sjors vind ik ook wel erg mooi, zie je niet vaak.
Dit ben ik met boeket, niet heel duidelijk, maar toch zie je iets. Geen idee hoe duur het was, ik geloof 30 euro. Witte rozen met divers groen ertussen
Hele mooie boeketten zie ik hier!! Ik had echt zon mooi trouwboeket, met lavendel mijn favoriete kleur en geur....bij een super winkel in Abcoude volgens mij aan de dorpstraat...koste wel wat 135 euro volgens mij....zal straks eens kijken of ik een foto kan plaatsen hier.
Meiden ik heb hem besteld! Het word deze, maar dan met groen tussen de rozen en een andere subtiele kleur ertussen. http://www.royabloemen.nl/vmchk/aanbiedingen/bruidsboeket_wiene.html De bloemist schatte het rond de 50 euro, ik heb gezegd dat 70 de max is. Ik wil namelijk wel iets moois, ook om het te bewaren!
Geweldig al jullie reacties! Blijf maar komen met foto's, ik denk dat er meerdere mama's zijn die hier graag gebruik van willen maken.
Wat een mooie boeketten allemaal.... Sowieso leuk om dit te laten zien ook al heeft niemand er iets aan.... gewoon ze zien is al gaaf!! @ts: Mooie heb je gekozen zeg!! echt super! Ben benieuwd hoe 'ie echt uiteindelijk gaat worden!!! je laat het toch nog wel ff zien toch??
hi ik had er geen vond het onzin, dat geloop met bloemen in je handen maar wij hadden zo wie zo een vrij alternatief huwelijk maar ieder zijn smaak toch vind het bij andere weer heel leuk en mooi als ze en boeket hebben maar voor mij was het gewoon niets.
Wij hadden ook 'n alternatief huwelijk en in eerste instantie moest ik er niet aan denken met 'n stukje struik in de handen te lopen, toch wilde ik uiteindelijk graag een bruidsboeketje, dus mijn man heeft dat op 't allerlaatste moment nog geregeld.. Wat hebben jullie eigenlijk allemaal met jullie boeketten gedaan? Die van mij hangt hier gedroogd in 'n hoek van de kamer.
Ik laat hem drogen en dan wil ik hem in een stolp zetten. Prepareren vind ik ook waanzinnig mooi, maar heb ik geen geld voor!