Er komen echt schitterende boeketten voorbij. Zelf had ik ook een polsboeket, zag mezelf nu niet steeds zon boeketje meeleuren
Ik heb hem ook achterover gegooid ha ha met al die gillende dames achter me was een grappig moment, maar achteraf wel beetje spijt
hoi hoi dit was mijn bruidboeket ik weet niet wat hij kostte. mijn moeder wilde die perse betalen groetjes nancy
Ben zelf afgelopen maart ook in het zwart getrouwd zal even een foto van mij met boeket zoeken. Mijn moeder had heel lief tijdens onze huwelijksreis dat boeket gedroogd, maar dat hoef ik niet. Dus of hij hangt nog bij haar in de schuur of hij zit in de kliko.... Ga even zoeken hoor.....
Dit was mijn boeket Weet niet wat ie kostte, want heb hem kado gehad van een vriendin die bij een bloemist werkt. Ik heb er niets mee gedaan na het trouwen, gewoon op onze boekenkast gelegd, met het idee dat ik hem na een weekje weg zou gooien.. maar hij is heel mooi gedroogd en ligt er nu na bijna een jaar nog steeds!!
Oh en ik heb hem zelf gemaakt ik kom eigenlijk uit de bloemen. En op de foto zie je hedrablad, maar bij mij zat van dat lange groene blad en dan dubbel gevouwen vond ik mooier. Heb ook nog een foto van mijn bruidstaart aangepast op mijn zwarte jurk zal er even 1 plaatsen
ehhhh zelf verzonnen. Ik heb hem mijn collega laten maken. Want ik wilde natuurlijk wel een verse taart en op de dag zelf.....eh dat was niet zo'n goed plan. hahaha leuk met je krullers in een taart maken....
Ik wil hem straks in het nep laten namaken dat doen ze tegenwoordig ook dus ik heb goede foto's laten maken en heb hem hier ook gedroogd liggen.. http://iloapp.martin-isabel.nl/data/_gallery/public/20/1220621544_resized.jpg?width=811&height=540
Ik heb dat toen in een trouwmagazine gezien dat steeds meer mensen dat doen (van zijde) Mijn man heeft het samengesteld en mocht hem pas zien toen ie mij op kwam halen (samen met alle bloemen) alle bloemen (corsages e..d bij waren iets van 75-85 euro geloof ik)
Leuk om al die boeketten te zien! Vooral de boeketten met pareltjes vind ik erg mooi. Marjand, mooie taart!